تسلیت مقام های ارشد استان سمنان به مناسبت درگذشت آیت الله اشرفی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، متن پیام به این شرح است :

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعون

مردم شریف استان سمنان

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله اشرفی شاهرودی رضوان‌الله‌تعالی را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و مردم فقیه پرور استان سمنان تسلیت عرض می نمائیم.
عمر با برکت این فقیه عالی قدر و استاد عالی مرتبه حوزه‌های علمیه، سالک الی الله سرشار از نورانیت و صفا و خدمت به دین و اخلاق بود و جمع زیادی از جوانان پاک‌نهاد و فاضل از سرچشمه‌ فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره‌مند گشته و در صراط مستقیم ثبات یافته‌اند.
این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب، خاندان و فرزندان گرامی این فقیه بزرگ، دیگر وابستگان و به شاگردان و ارادتمندان ایشان و همچنین مردم دیار دارالمرحمه استان سمنان، مردم شهید پرور شاهرود و علما و طلاب ارجمند تسلیت عرض می نمائیم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت داریم. حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس استان بخصوص مردم بزرگ شهرستان شاهرود در مراسم تشییع و بزرگداشت این عالم بزرگوار مایه تسلی خاطر بازماندگان و علاقمندان ایشان خواهد بود.
امید است خدمات علمی ماندگار آن بزرگوار همواره چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

سید محمد شاهچراغی
نماینده ولی فقیه در استان سمنان

سیدشهاب الدین چاوشی
استاندار سمنان
آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان، صاحب کرسی درس خارج فقه و از علمای سرشناس کشور در فقه و کلام، بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی در شاهرود دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام / گ

مقام های ارشد استان سمنان به مناسبت درگذشت آیت الله اشرفی تسلیت گفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار