سردار سلامی:

عاشورا درس عبرت و وفاداری به ما می آموزد

سردار سلامی گفت: دفاع از مظلومین و‌مقابله با دشمنان که هدفشان بی حرمتی به ملتمان است از درس‌های عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و ۲۳۰ شهید شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه همه‌ی شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند گفت: واقعه عاشورا واقعه‌ای است که هیچ زمان دیگری رخ نخواهد داد. زمان رخداد این حادثه کوتاه بود، اما عاشورا زنده و جاودان است.

وی افزود: وقایع بزرگ هیچ وقت از یاد‌ها نمی روند و‌ کهنه نمی‌شوند. ما انسان‌ها همیشه با عاشورا زندگی می کنیم و همه‌ حوادث آن در زندگی مان مشهود است.

سردار سلامی تصریح کرد: عاشورا و عاشوراییان زنده هستند و  اگر عاشورا نبود اسلام دوام نمی آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توسل به تجدید بیعت با سید و سالار شهیدان عنوان داشت: عاشورا به همان شکل امروزه تکرار نمی‌شود. رمز عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهیدان و اخلاص این ملت است.

وی اضافه کرد: امنیت جامعه امروز و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، متعلق به شهیدان است. امروز اگر ملت ایران در جهان مستقل و شریف است  به علت تاثیر جاودان خون و روح شهیدان است. اگر هر یک‌از شهیدان نبودند کشور سرافراز ایران امروز این گونه نبود.شهدا باعث شدند دشمنان سرنگون شوند و جهاد رمز نجات مسلمین است و شهدا زینت‌های جامعه مسلمین هستند.

سردار سلامی افزود: ۴۰ سال‌است کشور ایران با ابرقدرت‌های جهان در حال مبارزه بوده و‌ است. اما شکوه اسلام و‌ایران در طول این ۴۰ سال با رهبری امامان و نقطه قوت ایمان اراده مان را بر آنان امر کرده ایم و ملت را از این شیاطین خبیث پس گرفته ایم.

سردار سلامی‌اضافه کرد: آمریکا امروز منزوی‌تر از گذشته است و  می‌داند با وجود هرجنگی خودش نابود خواهد شد.

سردار سلامی با اشاره به پرتاب موشک‌های چند روز گذشته در استان کردستان عنوان داشت: دشمن هرگز به خود اجازه ندهد که حتی فکر حمله به ایران را به سرش بزند. ملت غیور ایران محکم و مستحکم رو به روی این شیاطین خواهد ایستاد.

سردار سلامی با اشاره به بهره گیری از منطق قرآن برای انجام کار‌ها افزود: با عمل به دستورات خداوند هیچ‌وقت آسیبی به ما نخواهد رسید. 

انتهای پیام/ی

 

سردار سلامی در سمنان

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار