تارتار:رحمان احمدی در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت/در ضربات پنالتی دیگر کاری از دست مربیان بر نمی آید

سر مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در ضربات پنالتی تمرکز بیشتری داشتیم و رحمان احمدی نیز عملکرد فوق العاده ای داشت.

تارتار: در ضربات پنالتی، تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پایان دیدار تیمش مقابل پیکان در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و همینطور نفسگیر. بازی در طول 120 دقیقه گلی نداشت و هر دو تیم یک مقدار محتاط بازی می کردند و به ضربات پنالتی امیدوار بودند. همانطور که روز گذشته در مورد اهمیت ضربات پنالتی گفتم، خداروشکر می کنم که در ضربات پنالتی تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتیم. رحمان احمدی در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت. بازیکنان با تجربه تیم ما خوب توانستند بازی را مدیریت کنند.

او در مورد این بازی ادامه داد: تیم پیکان نیز در این بازی با برنامه عمل کرد و بازی خوبی ارائه کرد و با این باخت هیچ چیزی از ارزش هایشان کم نخواهد شد. در ضربات پنالتی دیگر کاری از دست مربیان بر نمی آید به همین علت موقع زدن پنالتی ها روی نیمکت نشتم. در ضربات پنالتی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند برنده باشد.از اینکه توانستیم از این مرحله دشوار جام حذفی عبور کنیم بسیار خوشحالیم. از بازیکنانم بابت عملکردشان تشکر می کنم که خیلی خوب توانستند بازی را مدیریت کنند و برای پیروزی جنگیدند. از هوادارانمان اندکمان نیز بابت حضورشان تشکر می کنم.

تارتار در مورد پنالتی آخر تیمش که قرار بود محسن بنگر بزند اما در لحظه آخر تصمیمش عوض شدو گفت: ما مربی ها شاید چیز هایی را می بینیم که دیگران قادر به دیدنشان نباشند. بازیکنی را پشت توپ فرستادم از هیچ چیزی نمی ترسید. در آن لحظه بار سنگینی بر دوش محسن بنگر به عنوان یک بازیکن با تجربه بود. اما کسی را پشت توپ فرستادم که در تمرینات خوب پنالتی زده بود هیچ چیزی برایش اهمیتی نداشت. پنالتی آخر پنالتی است که چنین افرادی بهتر می توانند از پسش بر بیایند. به همین علت این تصمیم را گرفتیم و خداروشکر که پنالتی اش گل شد.

او در مورد علت اینکه در کنار زمین حضور نداشت و بازی را از روی نیمکت می دید گفت: در نیمه اول روی نشسته نیمکت بودم و پاشایی کنار زمین حضور داشت. او نیز مربی تیم است و تفاوتی ندارد حضور من یا او در کنار زمین. از حدود دقیقه 55 به کنار زمین آمدم چون نیمه دوم شرایطش فرق می کند و نکاتی را به بازیکنان گفتم و حضورم لازم بود.

تار تار گفت: درگذشت ناگهانی مجید غلام نژاد ملی پوش فوتبال سابق کشورمان را به خانواده شان تسلیت می گویم. همینطور به حسین فرکی بابت از دست دادن نوه خردسالشان تسلیت می گویم.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ (۵) - (۶) ۰ پارس جنوبی جم /شکست شاگردان جلالی در ضیافت حساس پنالتی‌ها

برچسب ها: اخبار ورشی ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار