اجرای پروژه‌های عمرانی در ۸۵ روستای مختلف ورزقان

بخشدار ورزقان از اجرای پروژه‌های عمرانی در ۸۵ روستای مختلف ورزقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  میکائیلی بخشدار ورزقان گفت: در سراسر بخش مرکزی ورزقان کار‌های عمرانی (جدول گذاری و آسفالت ریزی) در روستا‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی گفت: با حمایت‌های مردم، دهیاران، شورا‌ها و نیز فرماندار و نماینده شهرستان در ۸۵ تا از روستا‌های بخش مرکزی کار‌های مختلف عمرانی انجام شده است و یا در حال اجرا می‌باشد که در نوع خود بی سابقه است.

وی تصریح کرد: در این بخش ۱۰۵ روستای سَکَنه دار وجود دارد که توانستیم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به روستا‌های جنگلی، دور افتاده‌ترین و کم جمعیت (اوزی، خوینرود، کلم، کلغای، مزرعه سواره و...) برسانیم.

وی در ادامه به واگذاری عمارت امیر ارشد به دهیاری اشاره کرد و گفت: عمارت امیر ارشد که در روستای آبخواره قرار دارد از طریق مزایده به دهیاری همین روستا واگذار شده است که با تبدیل این عمارت به اقامتگاه انتظار داریم بخش گردشگری شهرستان ورزقان و استان با رشد روبرو شود.

میکائیلی در بخش دیگر سخنان خود به خرید چهار دستگاه بیل میکانیکی اشاره کرد و گفت: چهار دستگاه بیل مکانیکی برای دهیاری‌ها خریداری شده است که موجب درآمدزایی در روستا‌ها خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

پروژه‌های عمرانی در ۸۵ روستای مختلف ورزقان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.