ادعای نماینده فرانسه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

ایران باید به اجرای دقیق و شفاف برجام ادامه دهد/برای حفظ توافق هسته‌ای مصمم هستیم!

نماینده فرانسه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ضمن تأکید بر ضرورت حفظ برجام، افزود ایران باید به اجرای دقیق و شفاف این توافق ادامه دهد.

ایران باید به اجرای دقیق و شفاف برجام ادامه دهد/برای حفظ توافق هسته‌ای مصمم هستیم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده فرانسه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در اظهاراتی مدعی شد: برجام همچنان ابزاری ضروری برای منع اشاعه (تسلیحات هسته‌ای) است و ما مصمم به حفظ آن هستیم.

این مقام فرانسوی همچنین در ادامه افزود: یکی از طرف‌ها تصمیم به خروج از آن گرفت. ما در این باره متأسف هستیم، اما این موضوع نباید درباره اقدامات نظارتی قابل ستایش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تردیدی ایجاد کند. ایران باید به اجرای دقیق و شفاف (برجام) ادامه دهد.

انتهای پیام/

موضع فرانسه در قبال برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امید روشن
۰۸:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه ! اینقدر تسلیجات تسلیجات ........ نکن.

300 تا بمب اتمی داری تازه داری حرفهای گنده گنده هم میزنی؟ یکی باید به توبگه برای احرای صلح جهانی کی میخوای این 300 بمب اتمی رو خنثی کنی؟

اینم از میزان نیروگاه های اتمی ات که هرساله میلیاردها یورو درآمد ازش کسب می کنی.
فرانسه
میزان مصرف برق هسته ای: 407438گیگاوات ساعت
مجموع راکتورهای فعلی:58عدد
سهم برق هسته ای: 8/74درصد از

فرانسه! تو یکی دیگه دهنتو ببند. این حرفها رو میزنی تا مبادا درمقابل رقیبی مثل ایران در زمینه تولید انرژی برق نونت اجر بشه!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
دولت باید علاوه بر طرفهای اروپایی به شورای حکام اعلام کند که هیئت امضا کننده برجام باید جبران عهد شکنی یک عضو خودر را انجام دهد و از طرفی بازگشت تحریمهای امریکا بخودی خود دست ایران را باز خواهد گذاشت تا برای بازگرداندنه این کشور به تعهداتش ،هر اقدامی را انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
اروپایی ها هم فقط نگاه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه،انگلیس،آلمان مثل آمریکا دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند،رابطه دوستانه هم باید متقابل باشه و نه یکطرفه و با امثال این کشور رابطه باید بر اساس حفظ جوانب و مراقبت باشه چون این غربی ها دنبال فرصت و موقعیت هستند که ضربه بزنند
آخرین اخبار