امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد؛

دشمن‌های کشور به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای روی آورند

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن پس از این که در جنگ تحمیلی و سایر توطئه‌های خود علیه انقلاب و نظام به نتیجه‌ای نرسید اکنون به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای روی آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده،  امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: بار سنگین جنگ اقتصادی نباید تنها بر دوش مردم باشد بلکه مسئولان نیز باید فشار آن را احساس کنند.

وی افزود: آن ها در فضای مجازی برخی مواقع مطالبی را منتشر می کنند که به دور از واقعیت بوده و نیاز است که مردم نسبت به این توطئه ها آگاه باشند.

حسن زاده عنوان کرد: مسئولان دولت مساله جنگ اقتصادی را بارها مطرح کرده اند و در این خصوص مدام به مردم نکانی را گفته اند اما بار سنگین این جنگ اقتصادی نباید تنها بر دوش مردم باشد. مقابله با جنگ اقتصادی از هر راهی که باشد مردم باید راه های مبارزه با آن را لمس کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت:  فضای مجازی و شبکه های تبلیغاتی غربی در چنین شرایطی تاثیر زیادی در ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم دارند که باید برای آن نیز چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام حسن زاده افزود:  راه مقابله با جنگ اقتصادی و فضای مجازی دشمن را هوشیاری و بصیرت است واینکه ما به صورت سنتی بخواهیم اطلاع رسانی کنیم نمی توانیم با دشمن مقابله کنیم بلکه نیاز است فضای مجازی را به فعالیت های خود اضافه کرده و این فضا را در مساجد تقویت کنیم.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی مساجد باید توسط اداره ارشاد خوزستان تقویت و پشتیبانی مالی شود تا بتوانیم برای مقابله با توطئه های دشمنان در فضای مجازی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.