افتتاح چند طرح ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی اماکن ورزشی در استان، دستاوردهای ورزشی و فرهنگی استان در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در راستای آشنایی نسل جوان تبیین می‌شود.

افتتاح چند طرح ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمدرضا تردست، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام  با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی امکان و فضاهای ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: مهم‌ترین برنامه در این راستا، موضوع افتتاح سالن تیراندازی استان در مجموعه ورزشی قلاویزان بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان است که انتظار می‌رود هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این سالن به بهره‌برداری برسد.

 

وی افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستای هفت‌چشمه، سالن ورزشی سرطاف، سالن ورزشی روستای حیدرآباد میش خاص، سالن ورزشی بخش کارزان و سالن ورزشی بیجنوند در شهرستان چرداول از دیگر برنامه‌هایی است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان در دستور کار قرار دارد.

 

تردست افزود:در سال جاری 20 زمین چمن مصنوعی برای اولین بار در استان ایلام کلنگ زنی می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته به میزبانی استان ایلام در دهه فجر سال جاری خبر داد و ضافه کرد: مسابقات بین‌المللی کاراته در استان ایلام با رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون کاراته کشور در دهه مبارک فجر سال جاری و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، تجلیل از قهرمانان ورزشی استان، برگزاری 15 همایش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و برگزاری 50 مسابقه متعدد ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

بهره برداری از طرح های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.