قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است/جشن چهل سالگی انقلاب با شکوه تر برگزار شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است/جشن چهل سالگی انقلاب با شکوه تر برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ظهر امروز همایش شورای سیاستگذاری وراهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با حضور لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  در محل حسینیه مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

نصرت الله لطفی گفت: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام، مانور انسانی است و اکنون دشمن به این مسئله پی برده و قصد تخریب آن را دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: شبکه های فارسی زبان معاند شبانه روز در حال سیاه نمایی هستند و هدفشان ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.

وی تصریح کرد: نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل و حمایت شود به هیچ وجه قابل دست کاری نیست و دشمن می‌خواهد نوعی ناکارآمدی مسوولان را به جامعه القا کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اکنون در مقطعی حساس از کشور و نظام قرار داریم و خدمت در این برهه یک تکلیف و امتحان الهی است.

لطفی افزود: مسوولان تلاش کنند که جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه ترو مقتدارنه‌تر برگزار کنند تا دشمن بداند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

انتهای پیام/م

همایش شورای سیاستگذاری در ارومیه برگزار شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.