تسهیل برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های پیام نور خراسان رضوی

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از این پس می‌توانند شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

تسهیل برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های پیام نور خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عزیزالله نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: زمینه پرداخت اقساطی شهریه به سه طریق توسط دانشجویان مقاطع کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه فراهم شد.

وی افزود: این دانشگاه کمترین میزان شهریه را در مقایسه با دانشگاه‌های شهریه بگیر کشور دارد با این حال بسیاری از دانشجویان خواهان تسهیل پرداخت شهریه بودند که زمینه تحقق این مهم فراهم شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اظهار داشت: شیوه اول پرداخت اقساطی شهریه دانشجویان به این صورت است که در ابتدای نیم سال شهریه ثابت را به طور کامل پرداخت می‌کنند و شهریه متغیر را تا پایان نیمسال به صورت اقساط سه ماهه پرداخت می‌نمایند.

نژاد علی گفت: در شیوه دوم، صندوق رفاه دانشجویان هر سال بودجه‌ای را در اختیار دانشگاه پیام نور قرار می‌دهد که بر این اساس به دانشجویان مقطع کارشناسی در هر نیمسال سه میلیون ریال، مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ میلیون ریال و مقطع دکترا ۲۵ میلیون ریال تسهیلات با دوره بازپرداخت ۹ ماهه حتی پس از دانش آموخته شدن دانشجویان اختصاص می‌دهد.

وی افزود: شیوه سوم که امسال برای اولین بار اجرا می‌شود، دریافت تسهیلات با کارمزد ۲ درصد از بانک انصار است که در هر نیمسال برای دانشجویان مقطع کارشناسی هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، مقطع کارشناسی ارشد ۲۵ میلیون ریال و مقطع دکترا ۷۵ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

 رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اظهار داشت: دانشجو در صورت دریافت تسهیلات از بانک انصار باید در طول نیمسال این مبلغ را به بانک پرداخت کند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

پرداخت شهریه دانشگاه‌های پیام نور خراسان رضویبه صورت اقساطی

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۲:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
تا آخر نیمسال به درد هیچکی نمیخوره
آخرین اخبار