فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بکارگیری اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است .

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی  اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع)در سفر به شهرستان مرزی تایباد و بازدید از طرح‌های اجرا شده دهستان آباد و روستا‌های آبقه و قلعه نوآبقه، کرات، فرمان‌آباد و ایله  گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست نقشه‌های شوم خود در مقابله با انقلاب اسلامی، موضوع اقتصاد با محور معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که مسئولان نظام اسلامی با بکارگیری اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در کنار مردم و با وحدت و همدلی حرکت کنند تا مشکلات حل شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  گفت: یکی از مهمترین موضوعات کنونی مردم و به ویژه روستائیان، حل مشکل معیشت و اشتغال آنان است که  با تلاش شبانه روزی مردم و مسئولان ایران اسلامی این امر  میسر خواهد شد.

سردار یعقوب‌علی نظری با اشاره به اینکه باید با بهره‌مندی از شیوه‌های علمی و نظر کارشناسان و اهل فن تولیدات گوشت و محصولات دامی را در روستا‌ها زیاد کرد گفت: با امکانات موجود در کشورمان و نعمات خدادادی باید کوشش کرد تا با استفاده از شیوه‌های علمی در راستای افزایش تولید گوشت موفق شویم.
 
وی افزود:  هر کاری که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود باید با مهارت علمی انجام شود تا بازدهی تولید بالا برود و تولیدات در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  گفت: مردم عزیز و به ویژه روستائیان باید عزم خود را برای افزایش تولید با همین امکانات موجود جزم کنند و مسئولین نیز در کنار مردم باشند.

سردار نظری با اشاره به خشکسالی‌های چند ساله اخیر که مردم را گریبانگیر خود کرده ادامه داد: با تغییر در روش‌های تولید در بحث‌های کشاورزی و دامی باید از همین امکانات کم، بهره‌های بیشتری ببریم و به سمت علمی شدن کار‌ها پیش برویم.

انتهای پیام//ا.س
 

سفرفرمانده سپاه امام رضا (ع) به شهرستان مرزی تایباد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.