کارشناس سیاسی گفت : مطابق با آیه ۲۵۱ سوره بقره قرآن کریم اگر دفاع نباشد فساد دنیا را در بر می‌گیرد و همانطور که اگر دفاع امام حسین علیه السلام نبود اثری از اسلام نبود.

اگر دفاع نباشد فساد دنیا را در بر می‌گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ خسروی کارشناس سیاسی در آیین نشست بصیرتی شبکه یاران انقلاب در مه ولات گفت: نسل جوان باید از اثرات انقلاب آگاه شوند و این را بدانند که بهترین ثمره دفاع مقدس امنیت کشور بوده و اگر دفاع نباشد چیزی جز فساد در جامعه نخواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جوانان باید دشمن شناسی را یاد بگیرند افزود: شما جوانان باید امام سجاد علیه السلام را الگو خود قرار داده و درس‌های انقلاب را که همان شجاعت و جسارت است در زندگی خود سرلوحه قرار دهید.

خسروی ادامه داد : دفاع همچنان باقی است  وجهل و نادانی بدترین دشمن  است و دشمن درصدد ضربه به نسل جوان بوده و این امر هوشیاری جوانان و یاران انقلاب را طلب می‌کند.

این کارشناس سیاسی با یادآوری فتنه ۸۸ و سربلندی مردم در این آزمون ادامه داد: دشمن با وسیله اهرم فشار‌های اقتصادی و روانی درصدد شورش میان مردم است که مردم باید با همدلی و همراهی دشمن را همچون گذشته شکست دهند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید با یک دیگر رحم و مروت داشته باشند، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مردم با همدلی هرچه بیشتر در کنار یکدیگر باشند و آتش به جنگ اقتصادی دشمن نزنند تا نظام مقدس جمهوری اسلام در مسیر صحیح قدم برداشته و مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام// م. م
 
 

برگزاری نشست بصیرتی شبکه یاران انقلاب در روستای همت آباد مه ولات

برچسب ها: اخبار سیاسی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.