آیت الله دری نجف آبادی:

ترامپ بجای متهم کردن دیگران دست از حمایت کردن داعش و رژیم اشغالگر قدس بردارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترامپ بجای متهم کردن دیگران دست از حمایت کردن داعش و رژیم اشغالگر قدس بردارد.

 ترامپ بجای متهم کردن دیگران دست از حمایت کردن داعش و رژیم اشغالگر قدس برداردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران این استان با اشاره به نشست سالانه سازمان ملل که این روز‌ها در حال برگزاریست،گفت: ترامپ که خودش بزگترین حامی تروریست در جهان است ملت ایران را به حمایت از تروریست متهم می کند که بهتر است بجای متهم کردن دیگران خودش دست از حمایت کردن داعش و رژیم اشغالگر قدس بردارد تا این همه مردم بی گناه به خاک خون کشیده نشوند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در اتهامی جدید مسئولان کشور را به مال اندوزی متهم کرده افزود: مسئولان ارشد کشور ساده زیست هستند و با تلاش شبانه روزی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و این سردمداران آمریکا، آل سعود و اسراییل هستند که به فکر ثروت اندوزی هستند وبرای اعضای خانواده هایشان پاداش‌های بسیار سنگین در نظر می‌گیرند.

وی با قدردانی از سخنان خوب رییس جمهور کشورمان در نشست‌ها و دیدار‌های این روز‌های سازمان ملل گفت: با زحمات دستگاه‌های دیپلماسی کشورمان، اروپا امروز متوجه شده نباید تن به سیاست‌های یکجانبه آمریکا بدهد و به دنبال راه‌های جدید برای برقراری ارتباط‌های اقتصادی با کشورمان است.

هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و مردم راه مقابله با تروریست‌های جنایتکار

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین بر اهمیت برخورد قاطع و اقدام به موقع علیه تروریست‌های جنایتکار حمله کننده به مردم دراهواز تاکید کرد و گفت: حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد قلب ملت ایران را آزرد و باید با تروریست‌ها و حامیان منطقه آن‌ها به طور قاطع برخورد شود و باید مسببان آن به سزای اعمال خود برسند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدان شرورش با حمایت از این گروه‌های تروریستی همواره قصد آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند گفت: ملت ما با یاری خداوند از این پیچ تاریخی هم به سلامت عبور خواهد کرد و بار دیگر لکه ننگی برای مستکبران عالم درج خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی به آغاز سال تحصیلی جدید هم اشاره کرد و افزود: جویندگان علم با انگیزه‌ای فراوان سال تحصیلی جدید را پیش ببرند و پیشرفت و تعالی کشور را در همه زمینه‌ها سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.