رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری گفت: دغدغه اصلی دولت تامین رفاه جوانان است.

مونس کشاورز، رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری امروز در نشست حقوق شهروندی در نظام اداری در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت تامین رفاه جوانان است افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند بعنوان حلقه اتصال دولت و مردم نقش اساسی را در پیشبرد اهداف جوانان ایفا کرده و ایده ها و افکار خود را جهت پشبرد اهداف مورد نظر در عرصه اجتماعی به نمایش بگذارند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با اجرایی کردن منشور حقوق شهروندی قصد بالا بردن شاخص های امید اجتماعی در جامعه را دارد.

رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری افزود: ضروری است اندیشمندان و صاحبنظران به کمک دولت بیایند و برای بهبود امید اجتماعی راهکارهای لازم را ارائه دهند.

کشاورز با بیان اینکه توسعه مطالعات علمی در حقوق شهروندی الزامی است افزود: نهادهای مذهبی، سازمان های مردم نهاد و صاحب نظران دانشگاهی می توانند در این باره تاثیر گذار باشند .

وی اظهار داشت: شاخص های کمی و کیفی حقوق شهروندی مورد پایش قرار گرفته و بصورت دقیق در اسفندماه تدوین خواهد شد.

رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری نقش سازمان های مردم نهاد را در تحقق حقوق شهروندی موثر دانست و گفت: دستگاه های اداری می توانند انجمن های علمی و سازمان های مردم نهاد را در ارتباط با آموزش حقوق شهروندی یاری دهند.

کشاورز گفت: بر این اساس دولت تدبیر وامید با حمایت از سازمان های مردم نهاد تلاش دارد تا از توانمندی و نقش جوانان در عرصه های مختلف استفاده شود.

وی بیان کرد: جامعه ایرانی بعنوان یک جمعیت جوان، خواسته و مطالبات زیادی دارد و دولت نیز برآورده شدن این خواسته ها را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

انتهای پیام/ح

منشور حقوق شهروندی امید اجتماعی را افزایش می دهد

 

برچسب ها: دولت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
خدا به جوانان کمک کنه تا مشکلاتشون بر طرف شه