محمودزاده: باشگاه های لیگ دسته یک از پرداخت حق عضویت معاف شدند/ بحث کیفی سازی را با کاهش تیم ها پیگیری می کنیم

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به تعاملی که  میان شرکت تبلیغات محیطی و سازمان لیگ وجود دارد باشگاه های لیگ دسته یک از دادن حق عضویت معاف شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار کرد:  با توجه به اینکه بخش تبلیغات محیطی برای مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول از اهمیت زیادی برخوردار است  کلاس بازاریابی بسیار مفید است.  همچنین با حضور درودگر بتوانیم هماهنگی با ناظران مسابقات و کمیته بازاریابی ایجاد کنیم و نمایندگان هیئت های بازاریابی استان ها هم در این کلاس ها شرکت کردند. ضعف هایی در شکل اجرا در تبلیغات محیطی وجود دارد که امیدوارم این ضعف ها در این کلاس توجیهی برطرف شود. امیدوارم بحث اجرای تبلیغات محیطی که زحمات زیادی دوستان کشیدند روند بهتری به خود بگیرد.

او درباره اینکه باشگاه های کشور آسیب زیادی  در تبلیغات محیطی دیدند و چه  اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است، گفت:بحث تبلیغات محیطی  یکی از  موضوعات که درودگر در کلاس بازاریابی به آن اشاره کرد  و ما این موضوع را در لیگ دسته یک که کمترین پول را می گیرند به طور جدی پیگیری می کنیم.  در لیگ برتر و دسته یک حق عضویت باشگاه ها را داریم و  بخشی از این تبلیغات باید به تیم های دسته یک تعلق بگیرد. حق ورودی باشگاه ها به خصوص تیم های حاضر در لیگ دسته یک 250 تا 300 میلیون تومان است که با توجه به تعداد بازیکن این رقم متفاوت است و با توجه به تعاملی که  میان شرکت تبلیغات محیطی و سازمان لیگ وجود دارد باشگاه های لیگ دسته یک از دادن حق عضویت معاف شدند.

محمود زاده درباره روند نزولی تبلیغات محیطی گفت: درودگر درباره بحث تبلغات محیطی به صورت تخصصی صحبت می کند و ما زمانی که برای بازدید لیگ های سری AوB به ایتالیا رفتیم با انتقادات زیادی مواجه شدیم اما در آنجا با  قوانین نقل و انتقالات و تبلیغات محیطی شناخت خوبی پیدا کردیم. مترجمی که صحبتهای شخص حقوقی سازمان لیگ ایتالیا را ترجمه می کرد گفت که 950 میلیارد تومان درآمد بخش تلویزیونی لیگ فوتبال این کشور است و مستندات این مسئله هم وجود داشت. شرکت  تبلیغات محیطی ایتالیا مسابقات NBA هم زیر پوشش قرار می داد. به هر حال امیدوارم  با تلاش های درودگر و حمایت سازمان لیگ بتوانیم تبلغات محیطی را به نقطه مطلوب در سطح آسیا برسانیم.

تیم مشکی پوشان خراسان با تلاش  خداداد عزیزی در لیگ دسته یک باقی ماند 

محمود زاده درباره اینکه تیم مشکی پوشان دیار خراسان در آستانه سقوط به لیگ دسته 3 است، گفت: در ابتدا باید بگویم که تیم فوتبال نفت تهران قبل از مسابقات لیگ دسته یک از جدول این رقابتها کنار گذاشته شد اما تیم مشکی پوشان در هفته های ابتدایی با مجوز موقت و  تلاش عباسی مالک باشگاه و خداداد عزیزی در لیگ دسته یک باقی ماند. به هر حال کمیته تعیین وضعیت بیش از 5 هفته نمی توانست مجوز موقت به تیم مشکی پوشان خراسان بدهد و این تیم برابر کارون اروند خرمشهر حاضر نشد و 3 بر صفر بازنده این دیدار شد. بازیکنان تیم مشکی پوشان هم  در بازی با ملوان بندرانزلی کارت بازی نداشتند و پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارجاع شد و این تیم  برای بار دوم 3 بر صفر بازنده  شد.

چاره ای جزء کنار گذاشتن تیم مشکی پوشان خراسان نداشتیم 

او ادامه داد: چاره ای جزء کنار گذاشتن تیم مشکی پوشان خراسان از رقابتهای لیگ دسته یک نداشتیم و ادامه مسابقات با 16 تیم به شکل بهتری اجرا می شود. 2 تیم فوتبال صبا و راه آهن هم فصل گذشته در لیگ دسته یک مشکلات مالی داشتند و بار حقوقی برای سازمان لیگ ایجاد کردند و به روند مسابقات لطمه زدند. 16 تیمی کردن مسابقات لیگ دسته یک باعث می شود  کیفی سازی بهتری در این مسابقات به وجود آید.

یک تیم دیگر به دسته پایین تر سقوط می کند 

رئیس مسابقات لیگ دسته یک درباره اینکه تیم دیگری غیر از نفت تهران و مشکی پوشان به لیگ دسته 3 سقوط می کند، گفت: در همان ابتدا قرار بود 3 تیم سقوط کنند اما یک تیم سقوط کننده باقی مانده است. البته ما هنوز 28، 29 هفته را در لیگ دسته یک  پیش رو داریم و اگر بخواهیم مسابقات را با یک تیم سقوط کننده ادامه بدهیم یکسری مشکلات برای ما ایجاد می شود بنابراین بحث های کارشناسی را به هیئت رئیسه سازمان لیگ می دهیم تا آنها نظر نهایی را بدهند. در حال حاضر یک تیم دیگر به دسته پایین تر سقوط می کند و تیم  نفت تهران حضورش در مسابقات اجرا و اعمال نشد و از همان ابتدا از جدول مسابقات کنار رفت.

طرح سقوط 3 تیم به دسته پایین تر را به هیئت رئیسه می دهیم 

او درباره اینکه تیم ها اعتراضی نسبت به سقوط 3 تیم دیگردر لیگ دسته یک نمی کنند، گفت: این موضوع به صورت خام است و هنوز مسئله ای را اعلام نکردیم و رسانه ها پیگیری می کنند و یکسری مباحث کارشناسی در میان مربیان و بازیکنان مطرح است و هنوز به صورت قطعی این موضوع را نمی توانیم اعلام کنیم که 3 تیم از لیگ دسته یک سقوط می کنند. با توجه به اینکه 2 تیم به لیگ برتر صعود می کنند اما بحث سقوط تیم ها هنوز مشخص نیست و مباحث کارشناسی مطرح شده است و همین فرصت استفاده کنیم و از فصل آینده لیگ دسته یک را به سمت 16 تیمی شدن ببریم. به طور حتم لیگ با حضور 16 تیم مورد پسند خیلی از مربیان و باشگاه ها است. بحث کیفی سازی را در موضوع کاهش تیم های لیگ دسته یک پیگیری کردیم و لیگ را به 18 تیم رساندیم. از سال 91 که کاهش تیم ها را شروع کردیم مقاومت های زیادی صورت گرفت و تعداد کم تیم ها در کیفی سازی تاثیر گذار است اما هیچ چیز مشخص نیست و تصمیم گیرنده نهایی هیئت رئیسه سازمان لیگ است و بحث های کارشناسی را به هیئت رئیسه سازمان لیگ و بهاروند رئیس سازمان لیگ ارائه می دهیم.

محمودزاده درباره اینکه احتمال قرعه کشی مجدد لیگ دسته یک وجود دارد، گفت: در حال حاضر قرعه کشی مجدد امکان پذیر نیست چرا که در اواسط مسابقات هستیم اما  موضوعی  که مسلم است اینکه در هفته 6 هستیم و تیم ها معترض هستند که چرا یک تیم 2 مرتبه متوالی  بازی نمی کند و قرار است نظرات کارشناسی را بگیریم تا در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک را مطلوب تر برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:

 کدام تیم لیگ برتری، همسفر مشکی پوشان در لیگ یک می‌شود؟

باشگاه مشکی پوشان در آستانه انحلال قرار دارد/آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستم

امتیاز تیم مشکی پوشان به صورت موقت به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد


انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار