اپل تیزری خلاقانه و جذاب برای XS Max منتشر کرد +فیلم

اپل با تمرکز بر روی واقعیت افزوده (AR) تیزری جدید، خلاقانه و جذاب برای iPhone XS Max منتشر کرد.

اپل تیزری خلاقانه و جذاب برای XS Max منتشر کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ iPhone XS Max بزرگترین آیفون در تاریخ است که اپل ساخته است که به نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED مجهز و حاشیه‌های کنار صفحه نمایش آیفون در iPhone XS Max خیلی کمتر شده است. پنل استفاده شده در این گوشی همان پنلی است که برای iPhone 8 در نظر گرفته شده اما طول بلند آن زوایای بیشتری را نمایان می‌کند. نمایشگر جدید Super Retina همان تراکم پیکسلی 458 پیکسل در اینچ iPhone X را دارد و رزولوشن آن 1242x2688 پیکسل است. به منظور بهبود عملکرد تاچ صفحه نمایش، لایه حساس به لمس این صفحه نمایش با 120 هرتز کار می‌کند. این نمایشگر همچنان از HDR10 و دید دالبی پشتیبانی می‌کند اما گستره داینامیک آن 60 درصد افزایش داشته است.

قابلیت Touch ID در مقاوم‌ترین گوشی اپل در تاریخ از کار افتاده است و به جای آن از حسگر تشخیص چهره استفاده شده است. اپل قبول نکرده است که حسگر اثر انگشت را به پشت دستگاه منتقل کند و در عوض، آن را به طور کامل حذف کرده تا حسگر تشخیص چهره سه بعدی تنها روش احراز هویت در آیفون باشد. البته این روش به صورت سابق باقی نمانده و بهبود داده شده است چرا که حسگر تشخیص چهره سه بعدی این دستگاه قادر است فقط با یک نگاه قفل دستگاه را باز کند.

دو دوربین 12 مگاپیکسلی پشت دستگاه به طور کامل دوباره طراحی و جمع‌آوری شده‌اند. شوتر اصلی این دستگاه یک لنز واید دارای سنسور جدید 1.4 میکرومتری استو دیافراگم این لنز f/1.8 باقی مانده است. لنز تله‌فوتوی دوربین iPhone XS Max هم 12 مگاپیکسل قدرت دارد و دیافراگم آن f/2.4 با زوم اوپتیکال دو برابر است. افزوده شدن قابلیت بوکه در دوربین آیفون به کاربر کمک می‌کند که اندازه عمق تصویر زمینه را به طور دلخواه تنظیم کنند. قدرت پردازنده A12 Bionic به کار گرفته شده است تا تصاویری با کیفیت Smart HDR در این دستگاه تولید شود. تصاویر گرفته شده با دوربین بین فریم ابتدایی و نهایی گرفته شده چندین میان فریم خواهد گرفت که همه فریم‌ها در مجموع در یک تصویر جمع خواهند شد. دوربین سلفی iPhone XS Max هم مانند دوربین پشتی آن پیشرفت کرده است. این دوربین سنسور 7 مگاپیکسلی RGB مجهز است که سرعت عکسبرداری خوبی دارد. ضبط ویدئو با این دوربین از صدای استریو پشتیبانی می‌کند و گستره داینامیک بازتری را برای کاربر فراهم می‌کند.

این گوشی در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) در بازار عرضه و اولین فاز صادرات آن آغاز شد. پس از عرضه این گوشی‌ها مشکلات زیادی از طرف استفاده‌کنندگان آن‌ها گزارش شد. یکی از این مشکلات شارژ نشدن برخی دستگاه‌های iPhone XS بود که اپل در توضیحات خود گفته این مشکل با آپدیت نسخه بعدی سیستم عامل iOS رفع خواهد شد.

یکی از نقاط قوتی که اپل برای iPhone XS Max در نظر گرفته بود و آن را اجرایی کرد، نمایشگر بزرگ آن بود. این گوشی به عنوان بزرگترین، سنگینترین و مقاوم‌ترین گوشی هوشمند کمپانی اپل شناخته می‌شود. iPhone XS Max همراه با عرضه iOS 12 از قابلیت واقعیت افزوده نیز استفاده می‌کند و به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش آن می‌توان تجربه جالبی همراه با آن داشت. به همین بهانه، کمپانی اپل با تمرکز بر روی افزایش سایز صفحه نمایش این گوشی و قابلیت واقعیت افزوده بهبود یافته در iOS 12 تیزری خلاقانه از iPhone XS Max منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید کمپانی اپل برای iPhone XS Max را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی فاش شد


انتهای پیام/

تیزری جدید و خلاقانه از iPhone XS Max منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.