رویداد روابط عمومی های استان سمنان برگزار شد

نخستین رویداد روابط عمومی های استان سمنان با محوریت بزرگداشت استاد فقید میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران در سمنان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نخستین رویداد روابط عمومی های استان سمنان با محوریت بزرگداشت استاد فقید میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران در سمنان برگزار شد .
 
در این مراسم با تجلیل از یک عمر تلاش مرحوم مطهری نژاد ، استاد دامغانی عرصه خبر و روابط عمومی ، سرفصل های مسئولیت اجتماعی در سازمان های دولتی، تاثیر مسئولیت اجتماعی بر برندسازی سازمانی، اهمیت حرفه ای گرایی در روابط عمومی از منظر استاد مطهری نژاد و ویژگی های مدیر برتر با نگاهی به زندگی استاد مطهری نژاد مطرح شد. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این مراسم با تاکید بر لزوم شناخت کارشناسان روابط عمومی از اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور گفت: روابط عمومی ها با ایجاد برقراری پیوند با جامعه زمینه کاهش دغدغه های حوزه اجرایی را فراهم کنند.
ناجی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی ها در جامعه و دستگاه ها، تصریح کرد: روابط عمومی در ساختار سازمانی در کنار مدیران دستگاه ها به منظور ایجاد روابط بین مسئولان و جامعه است.
 
انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه رویداد روابط عمومی های استان سمنان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.