افزایش میزان مشارکت بنیاد علوی در اجرای طرح‌های زیربنایی در چالدران

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از افزایش میزان مشارکت بنیاد علوی در اجرای طرح‌های زیربنایی شهرستان چالدران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر به شهرستان چالدران با حضور در دبیرستان شبانه روزی شهید رجایی با اهداء جوایزی از دانش آموزان برتر مقاطع متوسطه و رتبه‌های برتر کنکور سراسری در این شهرستان تقدیر کرد.

محمد سعیدی کیا همچنین دربازدید از مدرسه شبانه روزی شهید رجایی چالدران برای مشارکت در بازسازی و مرمت خوابگاه این مدرسه بصورت تامین ۵۰ درصد اعتبار مورد نیازموافقت کرد.

در ادامه این سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دیدار‌های جداگانه با اعضای شواری اسلامی و دهیاران بخش آواجیق و اهالی روستای ساری اوجاق با اشاره به ماموریت بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار کشورگفت: طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان چالدران بعد از نتایج موفق آن در شهرستان قلعه گنج از توابع استان کرمان به عنوان دومین شهرستان در حال اجرا است.

محمد سعیدی کیا افزود:در این طرح با استفاده از مشارکت‌های مردمی و اهالی منطقه در قالب پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی توسط بنیاد علوی اجرا می‌شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه به منظور کمک به اجرای طرح‌های زیربنایی بخش آواجیق در قالب طرح مشارکتی و بصورت تامین ۷۵ درصد منابع اعتباری مورد نیاز از محل اعتبارات بنیاد علوی موافقت کرد.

انتهای پیام/م

سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شهرستان چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.