فردی که به تابلوهای نقاشی قدیمی، جانی دوباره می‌دهد +فیلم

جولیان باومگارتنر با ترمیم نقاشی‌های قدیمی آن‌ها را به حالت باشکوه خود باز می‌گرداند. تماشای بازگرداندن جذابیت این آثار واقعا محسور کننده است.

فردی که به تابلوهای نقاشی قدیمی جانی دوباره می‌دهد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تابلوى نقاشى گاه در اثر يک حادثه و يا در اثر گذشت زمان دچار آسيب و صدمه مى‌شود. مرمت چنين آثارى بايد توسط متخصصين اين فن صورت پذيرد. در تابلوى صدمه ديده ابتدا بايد پشت آن بررسى شود. هر نوع صدمه از قبيل پارگى يا موارد ديگر در بوم يا سوراخ و پارگى در کاغذ يا پيچيدگى و پارگى در مقوا بايد ابتدا در حد امکان قبل از مرمت اصلى اثر برطرف شود. افرادی هستند که این کار را برای ما انجام می‌دهد.

با وجود نرم‌افزارهای ادیت عکس مانند فتوشاپ، بازسازی عکس در عصر حاضر کار زیاد سختی به نظر نمی‌آید. اما ترمیم نقاشی‌های قدیمی چطور؟ آیا می‌شود آن‌ها را نیز با همین نرم‌افزار را بازسازی کرد؟ جواب خیر است. زیرا آن‌ها به شدت حساس و گران‌بها هستند. برای بازسازی آن‌ها نیاز به دستان انسان است.

جولیان باومگارتنر این کار را با بهترین کیفیت و بالاترین دقت انجام می‌دهد. او فردی است که به صورت حرفه‌ای آثار هنری را بازسازی می‌کند. او نقاشی‌های پاره پاره شده، تراشیده شده و آن‌هایی که تغییر رنگ داده اند را ترمیم می‌کند. جولیان باومگارتنر از لوازم خاصی برای ترمیم آن‌ها استفاده می‌کند.

دیدن آثاری که او به زندگی باز می‌گرداند مسحور کننده است. باومگارتنر ادعا می‌کند بیش از 10000 اثر هنری را ترمیم کرده است. این لذت برای این است که ما می‌توانیم این آثار قدیمی را تقریبا با همان کیفیتی که روز اول کشیده شده اند ببینیم. با دیدن فیلمی که در ادامه آمده است شما نیز از ترمیم نقاشی‌های قدیمی لذت ببرید:


بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

ترمیم نقاشی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار