بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

مردای: امیدوارم بتوانیم چهار مدال در شطرنج کسب کنیم

مربی تیم ملی شطرنج نابینایان گفت: تا به اینجای کار نتایج قابل قبول بوده است و امیدوارم بتوانیم چهار مدال برای کاروان ایران به ارمغان آوریم.

مردای: امیدوارم بتوانیم چهار مدال در شطرنج کسب کنیمبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بهروز مرادی با اشاره به دور نخست مسابقات شطرنج نابینایان بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت:در بخش b1 مردان ما دو پیروزی و یک شکست کسب کردیم و در بخش b2  نیز نتیجه ای مشابه به دست آمد. در بخش بانوان پنج پیروزی و یک تساوی کسب کردیم که تنها تساوی این تیم در دو ماده b1 و b2 مربوط به لیلا زارع زاده بود.
او  درباره ارزیابی از نتایج تیم های ملی مردان و زنان گفت: نتایج قابل قبول است و امیدوارم با این روند تیم شطرنج ایران بتواند سه تا چهار مدال پاراآسیایی از آن خود کند.
صبح امروز و در بخش b1 اقایان علیرضا قورچی بیگی و امید فلاح حریفان خود را شکست دادند و مازیار باقری در برابر حریف هندی شکست را پذیرا شد. در بخش ب۲ عرفان علیزاده و مهدی رومی فرد حریفان خود را شکست دادند و حسن قدیری در برابر حریف فلیپینی شکست خورد.
مرادی افزود :در بخش بانوان نیز ملیحه صفایی، فریبا زنده بودی، فاطمه نقوی، زهرا سعیدی راد و فاطمه برقول حریفان خود را شکست دادند و  لیلا زارع زاده برابر حریف فلیپینی به پیروزی رسید.


بیشتربخوانید:رومی فرد: به کسب مدال امیدوارم

پرنیا: دوست دارم اولین حضورم در بازی‌های پارآسیایی با قهرمانی همراه شود

دستیار: نبرد مقابل چین سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار