رویت سفینه فرازمینی‌ها در نزدیکی ایستگاه فضایی! +فیلم

مانور یک سفینه مرموز در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی موجب شد تا ناسا پخش زنده خود از فضا را برای لحظاتی قطع کند.

رویت سفینه فرازمینی ها در نزدیکی ایستگاه فضایی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبور یک شی غول پیکر در پایین ایستگاه بین المللی فضایی نظریه پردازی های عجیبی را در پی داشته است. در ویدئویی که از پخش زنده ناسا از فضا تهیه شده است عبور این شی نامتعارف را در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی نشان می دهد.

در این ویدئو در حالی که این شی خاکستری روی زمین شناور است دیده می شود. مانور این شی پرنده که بیشتر شبیه به یک سفینه مرموز است موجب شد تا ناسا پخش زنده خود از فضا را برای لحظاتی قطع کند. برخی نظریه پردازان توطئه این شی را یک یوفو دانستند که روی زمین قرار گرفته بود.

بنا به ادعای شخصی که نخستین بار این ویدئو را از پخش زنده ناسا شکار کرد این سفینه دارای نوک های تیزی با زاویه 90 درجه بود و به نظر می رسید دارای طراحی بسیار هوشمند است. این شخص که هویتش مشخص نشده است در این باره گفت : " ابتدا فکر کردم شاید ابر باشد اما بعدا و پس از چند بار مشاهده ویدئو متقاعد شدم که مطمئنا یک شی در ویدئو دیده می شود. فکر می کنم نوعی سفینه باشد اما مطمئن نیستم که روی زمین بود یا در آسمان."

این ویدئو که گفته می شود در سپتامبر سال 2017 تهیه شده است در تاریخ 1 اکتبر امسال بر روی یوتیوب قرار گرفت. این ویدئو نخستین بار دیروز در کانال یوتیوب MrMBB333 منتشر شد و تاکنون بیش از 55000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " می توان دنباله این شی را در پشت آن مشاهده کرد. مطمئنا در آسمان بوده است." همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " ناسا در این خصوص ( وجود موجودات فضایی) به ما دروغ می گوید."

انتهای پیام/

ویدئویی از یک سفینه مرموز شناور روی زمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار