واحد های آموزشی غیر استاندارد جان دانش آموزان ریگانی را تهدید می کند

فرماندار ریگان گفت: ۵۰ واحد آموزشی غیر استاندارد در ریگان جان بیش از ۶ هزار دانش آموز این شهرستان را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری فرماندار ریگان امروز در بازدید از مدارس غیر استاندارد شهرستان ریگان گفت: در شهرستان ریگان مدارس غیر استاندارد آجری ،سنگی وکپری وخشت وگل وجود دارد که امنیت جانی دانش آموزان ریگانی را تهدید می‌کند.

وی ابراز کرد: مدارس غیر استاندارد نیز در مرکز شهرستان و روستا‌های این شهرستان وجود دارند.

فرماندار ریگان با اشاره به افزایش دانش آموزان در مدارس شهرستان و رشد چشمگیر آن‌ها ابراز کرد : خیرین ونوسازی مدارس نسبت به احداث این مدارس اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

باقری بیان داشت: به وجود شرایط آب وهوایی ،گرد و غبار وطوفان‌های شدید شن باز هم محوطه نیمی از مدارس شهرستان خاکی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون خیرین ۲۵ واحد آموزشی را در شهرستان ریگان ساخته اند گفت: این واحد‌های آموزشی تحویل آموزش وپرورش شهرستان ریگان شده اند.

فرماندار ریگان افزود: با توجه به اینکه در تعدادی از مدارس شهرستان با توجه به اینکه دو هفته از آغاز بازگشایی مدارس می‌گذرد هنوز در تعدادی از مدارس شهرستان میز وصندلی وجود ندارد.

باقری از آموزش وپرورش استان خواستار تجهیز مدارس شهرستان ریگان شد.

وی بیان داشت: در شهرستان ریگان ۱۱۴ واحد آموزشی وجود دارد که بیش از ۱۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل می‌باشند.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

خیرین ۲۵ واحد آموزشی را در شهرستان ریگان ساخته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار