حجت‌الاسلام حسین انصاریان:

پیاده روی اربعین از صد بمب اتم برای دشمن ترسناک‌تر است +فیلم

صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام حسین انصاریان مطلبی را در خصوص پیاده روی اربعین و تشبیه آن به خاری در چشم استعمار منتشر کرد.

عشق حسین‌(ع) دخترک معلول را پیاده به کربلا کشاند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راهپیمایی میلیونی اربعین که هرساله با خیل عظیم عاشقان ابا‌عبدلله‌(ع) از سراسر دنیا همراه است، وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان کشیده و برای دشمن و استکبار به شدت رعب انگیز و کشنده است. جبهه واحدی که آرمانهای امام حسین‌(ع) را پیاده کرده و در حقیقت آن تبلوری از ایثار، فداکاری امام حسین (ع) و اهل بیت‌شان را در کربلا نشان می‌دهد. با این ترس که به جان استکبار افتاده است، خداوند متعال در مقابل دیدگان آنها مساله اربعین را با 22میلیون پیاده علم کرده که اگر چند میلیون بمب اتم ساخته می‌شد به این میزان آنها را دچار وحشت نمی‌کرد، چرا که پیاده‌روی به سمت اباعبدلله‌(ع) جهانی شده است. قابل ذکر است که این حرکت عظیم تنها مختص ایران نبوده و همه افراد اعم از کودک ، پیر و جوان و تمامی نژادها و آیین‌ها را دور هم جمع کرده است.

این حرکت عظیم که در روایات ائمه بارها به عظمت آن اشاره شده، به گونه‌ای است که با هر قدم زائر هزار ثواب برایش نوشته شده و هزار مرتبه جایگاهش بالا برده می‌شود.

صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام انصاریان ویدئویی در خصوص سخنرانی او درباره پیاده‌روی اربعین منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

عشق حسین‌(ع) دخترک معلول را پیاده به کربلا کشاند+فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار