مرتضی ایرانمنش رییس هیئت تنیس استان کرمان شد

مرتضی ایرانمنش تنها کاندیدای تصدی این پست، امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس با کسب همه ی آرای أخذ شده، به مدت 4 سال ریاست هیئت تنیس استان کرمان را عهده دار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان کرمان با حضور مجید شایسته، رییس فدراسیون و محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان در محل هتل ایرادنگردی کرمان برگزار و مرتضی ایرانمنش با کسب۱۳ رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای مجمع، برای ۴ سال به عنوان رییس هیئت تنیس استان کرمان انتخاب شد.

مرتضی ایرانمنش در این مجمع انتخاباتی با اعلام اینکه هم اکنون یک اتحاد بی نظیر در بین جامعه تنیس استان کرمان برقرار است، گفت: برنامه ی اصلی من این است تا بتوانم این اتحاد را در بین تمام اعضا، اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و پیشکسوتان همچنان نگه دارم.

وی ابراز امیدواری کرد: طی این 4 سال بتواند بر حضور ورزشکاران در رقابت های کشوری و بین المللی بیفزاید و با پرورش نخبه های بیشتر تعداد ورزشکاران را افزایش دهد.

ایرانمنش  همگانی کردن تنیس را از برنامه های بعدی خود اعلام کرد و افزود: برنامه ای که در بحث همگانی کردن تنیس داریم، این است ورزش تنیس را از دبستان ها و مدارس استان کرمان شروع کنیم و به سمت شهرستان ها پیش ببریم.

وی با اعلام اینکه این حمایت در شهرستان ها، ابتدا از جاهایی شروع می شود که توانمندی اجرای این ورزش و راه اندازی هیئت را داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: به تدریج بتوانیم در تمامی شهرستان های استان کرمان هیئت تنیس را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت تنیس استان کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.