بازدید ایمنی پاییزه آتش نشانان ساروی از بیش از ۲ واحد‌های مسکونی و تجاری

آتش نشانان ساروی برای پیشگیری از حریق و حوادثاحتمالی ناشی از آن ۲ هزار و ۵۹ واحد مسکونی و تجاری بازدید ایمنی انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حمید هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ۲۰۵۹ مورد بازدید ایمنی و برگزاری ۱۴۶۹۰ نفر ساعت آموزش در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

وی افزود: در این مدت، از ۱۶۴۳ واحد مسکونی، ۱۹۰ واحد تجاری و ۲۲۶ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آمد.

هاشمی صدور ۴۹ گواهی حریق و حادثه و صدور ۷۸ گزارش بررسی علت وقوع حوادث، به درخواست ادارات بیمه، مراجع قضایی و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان طی این مدت برشمرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به ارائه آموزش‌های این سازمان به دانش آموزان مدارس، شهروندان، کارکنان ادارات و سازمان‌ها، کارگران کارگاه‌ها و کارخانجات اشاره کرد و گفت: با توجه به تقسیم بندی آموزش به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی از کل آموزش‌های ارائه شده در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۰ هزار و ۱۱۳ نفر ساعت آموزش به پرسنل این سازمان و ۴ هزار ۵۷۷ نفر ساعت آموزش به شهروندان ارائه شد.

وی با بیان اینکه این سازمان آمادگی کامل جهت ارائه آموزش‌ها و مشاوره ایمنی دارد، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پیشگیری این سازمان یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از زمان بندی آموزش آگاهی و از خدمات ایمنی و مشاوره لازم بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/آ

پایان بازدید‌های ایمنی آتش نشانان از واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار