کد خبر: ۶۶۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
دشتی اردکانی مطرح کرد؛

رییس هئیت مدیره کانون سردفتران و دفتران گفت: سامانه خدمات الکترونیک با هدف رضایتمندی مردم شروع به کار کرده است.

سامانه خدمات الکترونیک قضایی؛ گامی در جهت افزایش رضایتمندی مردمبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا دشتی اردکانی رییس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران صبح شنبه در مراسم رونمایی از بسته جدید خدمات الکترونیک قضایی اظهار کرد: هدف از رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک، ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق صرفه جویی در وقت و هزینه، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اطاله دادرسی، پیشگیری از مفاسد و تحقق عدالت قضایی و شفافیت در رسیدگی، بالا بردن سرعت و دقت در دادرسی های حقوقی و کیفری با رفع موانع و افزایش رضایتمندی مردم است.

وی افزود: جامعیت در اهداف سامانه خدمات الکترونیک قضایی نیازمند درک و شناخت مشکلات مردم، بروز رسانی سامانه، پویا سازی و استفاده از فن آوری های نوین است.

دشتی اردکانی گفت: مدت 5 سال است که از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کشور می گذرد و گام های زیادی در این مسیر برداشته شده است و پایه های آن به درستی و با برنامه ریزی گذاشته شده است.

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
برچسب ها
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر