ایزدیار: شناگر چینی رقیبم بود/ برای تماشای دیدار پرسپولیس ایران - السدقطر به استادیوم می‌روم

قهرمان شنای کشورمان گفت: پس از بازگشت به ایران برای حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی می‌روم.

ایزدیار: رقابتم با یک شناگر چینی بود/بازی پرسپولیس-السد به استادیوم می رومبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین ایزدیار، نماینده شنای ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که موفق به کسب ۷ مدال در این رقابت‌ها شده است در مورد مدال هایش در این بازی‌ها گفت: در ۷ ماده شنا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شرکت کردم و خداروشکر می‌کنم که توانستم ۶ مدال طلا و یک مدال نقره بدست آوردم. با کسب این مدال‌ها علاوه بر کسب عنوان بهترین ورزشکار کاروان ایران در این بازی‌ها توانستم عنوان بهترین ورزشکار بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را نیز به خود اختصاص دهم. با یک شناگر چینی رقابت داشتم، او ۶ مدال طلا داشت و من یک نقره بیشتر از او کسب کردم و به همین علت بع عنوان بهترین انتخاب شدم. خداروشکر می‌کنم که این عنوان به کاروان ایران و جامعه شنای کشور رسید.

او گفت: برای موفقیت در این مسابقات زحمت بسیار زیادی در این چند سال کشیده ام. در مسابقات اینچئون توانستم ۵ مدال نقره و یک برنز بدست آورم و موفق به کسب مدال طلا نشدم. بعد از ۸ سال که نتوانسته بودم در رقابت‌های بین المللی روی سکوی اول بروم و مدال طلا بدست آورم، سرانجام این طلسم شکست و توانستم چندین بار پرچم یران را در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بالا ببرم. حس بسیار زیبایی است که این تعداد آدم به احترام سرود ملی کشورمان بایسند و به آن گوش بدهند.

ایزدیار در مورد کسانی که از او حمایت کردند گفت: از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. از مربی ام مهدی ضیایی که در مشهد شبانه روز با او در حال تمرین کردم هستم تشکر می‌کنم. از محمدحسین اقبالی نیز ممنونم که رئیس انجمن هستند حمایت زیادی از من کردند.

او گفت: از حمایت مردم هر چیزی بگویم کم گفتم و انرژی مثبت بسیار زیادی در طول مسابقات برای من فرستادند و بسیار تاثیر گذار بود. اگر جایی از مسابقه کم آورده بودم و نمیتوانستم به خودم فشار بیاورم این انرژی و عشق مردم بود که مرا وادار می‌کرد به جلو بروم. اینکه شما بخواهی درچنین سطحی و در ۷ ماده تمام توان خود را بگذاری و به خودت فشار بیاوری کار بسیار دشواری است. از مردم بابت حمایت هایشان تشکر می‌کنم.

او در مورد طرفداری اش از تیم پرسپولیس گفت: به آن ۶ مدالی که قول داده بودم رسیدم. این ۶ به عشق تیم پرسپولیس است. همه‌ی تیم‌های ایران را دوست، اما تیم محبوبم پرسپولیس است و امیدوارم در بازی پیش رو مقابل السد قطر در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا که یکم آبان برگزار خواهد شد پیروز شوند و به فینال برسند.

او در مورد اینکه آیا برای بازی 2 تیم پرسپولیس و السد به استادیم آزادی می‌رود یا خیر گفت: اگر دعوت بشوم حتما به استادیوم آزادی می روم.


بيشتر بخوانيد: کریمی: میزبان مواد را میکس کرد تا مدال نگیرم

شاهین ششمین طلا را هم دشت کرد

کریمی رکورد ایران را شکست و برنز گرفت


انتهای پیام/

صحبت های ایزدیار در مورد موفقیت در بازی های پاراآسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.