پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:طباطبایی نباید چنین صحبت‌هایی انجام دهد. با توجه به شرایطی که تیم استقلال در این روز‌ها دارد جای چنین حرف‌هایی وجود ندارد.

خانم شعبانی//////////به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دعوای لفظی فتحی و طباطبایی گفت:در این شرایطی که تیم استقلال نیاز به آرامش دارد طباطبایی نباید چنین صحبت هایی انجام دهد. با توجه به شرایطی که تیم استقلال در این روزها دارد جای چنین حرف هایی وجود ندارد.

ما به عنوان پیشکسوت های استقلال باید به فتحی کمک کنیم

او ادامه داد:فتحی مدیریت باشگاهی را برعهده گرفته است که درگیر مشکلات زیادی بوده است. هواداران از اینکه مدیران قبلی عملکرد خوبی نداشته اند از باشگاه ناراحت هستند. فتحی با توجه به زمان کمی که در باشگاه استقلال حضور دارد تلاش خود را انجام می دهد تا بستری را برای باشگاه استقلال فراهم کند تا این باشگاه به روزهای اوج خود بازگردد. ما به عنوان پیشکسوت های استقلال باید به فتحی کمک کنیم نه اینکه روبه روی او بایستیم.

استقلال در جدول لیگ برتر چندان وضعیت خوبی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد:کسانی که واقعا تیم استقلال را دوست دارند و نسبت به این باشگاه تعصب و غیرت دارند در این شرایط باید تیم استقلال را حمایت کنند. استقلال در جدول لیگ برتر چندان وضعیت خوبی ندارد و از جام باشگاه های آسیا نیز کنار رفته است.من با بعضی از صحبت های طباطبایی که در مورد وزارت ورزش و اینکه این وزارت خانه بین تیم های استقلال و پرسپولیس تفاوت قائل می شوند بود موافقم.

او ادامه داد:اینکه فتحی عضو باشگاه نیست حرف درستی نیست و او در زمان حال دارد تلاش می کند تا استقلال دوباره اوج بگیرد. فتحی مدت زمان زیادی نیست که در باشگاه استقلال در حال فعالیت است و ما وظیفه داریم که به او کمک کنیم.

کسانی که اینگونه انتقاد می کنند با گرفتن پست ساکت می شوند

نوری بیان کرد:من برایم سوال پیش آمده این انتقادها اصلا برای چیست؟ مگر فتحی تا الان عملکرد بدی داشته؟ کمیته فنی تغییر کرده است خوب مشکلی وجود ندارد، قبلا ما عضو کمیته فنی بودیم حالا دوستانمان آنجا هستند. کسانی که اینگونه انتقاد می کنند با گرفتن پست ساکت می شوند. هوادار و دوست دار واقعی استقلال کسی است که بدون اینکه به فکر پست و مقام باشد از این باشگاه حمایت کند.

او عنوان کرد:صحبت های طباطبایی در مورد فتحی کمی مغرضانه بود. خود فتحی هم اعلام کرد که چون من به طباطبایی پست ندادم ناراحت است. فتحی در مورد انتخاب کمیته فنی اختیار تام دارد و تا الان نیز عملکرد خوبی در باشگاه داشته است.

طباطبایی هیچ وقت نباید خودش را با حجازی بزرگ مقایسه کند

او خطاب به اینکه طباطبایی خود را پس از پورحیدری و حجازی اسطوره دانسته گفت:هیچکسی نمی تواند جای اسطوره هایی مثل حجازی، پورحیدری، جباری و خیلی های دیگر را دراین باشگاه پر کند. این نفرات با توجه به خصوصیتی که در باشگاه داشتند و فوتبالی که بازی می کردند اسطوره های واقعی باشگاه استقلال هستند. طباطبایی با این صحبت هایش می خواسته خودی نشان بدهد و بگوید که من راه اسطوره های باشگاه استقلال را در پیش گرفته ام. طباطبایی هیچ وقت نباید خودش را با حجازی بزرگ مقایسه کند.بزرگتر از طباطبایی در این باشگاه وجود دارد که اگر بخواهند صحبت کنند می توانند اظهار نظر کنند. اما تا به حال هیچ پیشکسوتی ادعا نکرده است که می تواند جای 2 اسطوره استقلال یعنی پورحیدری و حجازی را بگیرد. پورحیدری 50 سال در استقلال حضور داشته است، چه کسی می تواند جای و را بگیرد؟ حجازی سالها در استقلال حضور داشته و جزو محبوب ترین ها و بهترین های استقلال بوده چه کسی می تواند جای او را بگیرد.

صحبت های طباطبایی فقط به ضرر باشگاه خواهد بود

او ادامه داد:طباطبایی با این حرفها به دنبال این است که هواداران را به خودش نزدیک کند. هواداران باید باهوش باشند و من می دانم که همینطور هم هست و فرد برای آن ها مهم نیست و مهم باشگاه استقلال است. صحبت های طباطبایی فقط به ضرر باشگاه خواهد بود. هر کسی هر حرفی که می زند باید اطلاعات کامل در آن زمینه داشته باشد اما صحبت های طباطبایی اینگونه نبود و بیشتر از روی بی اطلاعی بود و هدفش این بود که با زدن این حرفها و اینکه به شرایط نامناسب استقلال معترض است هواداران استقلال را به سمت خودش بکشاند. این کاری که طباطبایی کرد اشتباه بود و فکر می کنم مطالعه شده نبود.


بیشتر بخوانید:

صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی

خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند/ مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله‌ای از ابهام

شفر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد


انتهای پیام/

واکنش پیشکسوت استقلال به درگیری طباطبایی  و فتحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار