توسط این عصا با پای شکسته بسکتبال بازی کنید +فیلم

iWalk 2.0 عصایی است برای کسانی که استخوان پایشان شکسته است. این افراد می‌توانند بدون استفاده از دست‌هایش با این عصا راه بروند.

توسط این عصا با پای شکسته بسکتبال بازی کنید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکستگی پا یکی از مواردی است که در آن استخوان قسمتی از بدن دچار آسیب می‌شود و می‌شکند. این آسیب می‌تواند تا سال‌های زیادی گریبان‌گیر زندگی فرد آسیب دیده بشود. اما بعضی اوقات استخوان شکسته شده سریع جوش می‌خورد و فرد به زندگی روزمره خود باز می‌گردد. برای جلوگیری از فشار به پای آسیب دیده از نوعی عصای مخصوص استفاده می‌شود که به شکل مثلث است. این عصا فشار را از پا به دستان منتقل می‌کند. درست که این روش برای درمان موثر است اما این نوع عصا فشار زیادی به بدن وارد می‌کند.

اگر استخوان پای شما آسیب دیده است و از استفاده کردن از عصاهای دست و پا گیر خسته شده اید خبر خوبی برای شما داریم. عصای جدیدی طراحی شده است که شما می‌توانید بدون استفاده از دست‌هایتان و بدون کم‌ترین فشار به ناحیه آسیب دیده، راه بروید. نام این وسیله iWalk است. iWalk برای صدمات زیر زانو استفاده می‌شود.

با این وسیله دیگر دستان شما درگیر راه رفتنتان نمی‌شوند. در نتیجه می‌توانید به راحتی به کارهای روزانه خود برسید. این عصاها باعث ایجاد درد نمی‌شوند و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. با استفاده از آن می‌توانید از پله‌ها بالا و پایین بروید، به محل کار خود سر بزنید و در طول دوران درمان به زندگی عادی خود بازگردید.

در ادامه فیلمی از این عصای کارآمد را مشاهده می‌کنید که در آن افراد زیادی با استفاده از این عصا به زندگی روزمره خود برگشته اند و توانایی انجام دادن کارهایشان را دارند:

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

عصای iWalk 2.0

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار