رسانه ها صدای خوش از استان کرمانشاه در کشور منتشر کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر نقش رسانه ها به عنوان ابزار مهم در دنیای امروز گفت: انتظار می رود که مجموعه مطبوعات و رسانه ها در جهت تحقق شاخص های توسعه حرکت جمعی داشته باشند.

رسانه ها صدای خوش از استان در کشور منتشر کنندبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های کم نظیر استان تاکیدکرد: رسانه ها توانایی مهمی در تعبیر کردن این بیان رهبری که از کرمانشاه به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند را دارند. 

وی با بیان اینکه مطالبه گری در جهت توسعه استان یکی دیگر از نقش های اصلی رسانه هاست افزود: تغییر رفتارها با آگاهی بخشی رسالتی است که به عهده رسانه ها، نخبگان و بزرگان قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به انتشار برخی مطالب در رسانه های استان بیان کرد: رسانه ها صدای خوش از استان در کشور منتشر کنند بیان مسائلی که به چهره استان آسیب بزند ظلم به کرمانشاه است که نباید اتفاق بیافتد. خبر بد آهنگ،آورده ای برای استان نخواهد داشت و فضای کسب و کار را بهبود نمی دهد بلکه آسیب جدی به فضای توسعه استان وارد می کند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تراکنش پائین اخبار در استان در مقایسه با دیگر استانها را به عنوان ضعف در حوزه رسانه ها مطرح کرد و گفت: این در حالی است که استان برای برجسته سازی ظرفیت ها و زیبایی های خود در کشور سوژه های کم نظیری دارد. 

وی با اشاره افزود: البته رسانه ها نیز به مانند دیگر حوزه ها نمی توانند بدون اشکال باشند اما هنر ،صادقانه رفع شدن اشکالات است که اعتماد عمومی را افزایش میدهد. 

انتهای پیام/ز


  مطالبه گری در جهت توسعه استان کرمانشاه  یکی دیگر از نقش های اصلی رسانه هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.