بازی Fortnite برای همه دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است

بازی موبایلی Fortnite از حالت انحصاری سامسونگ خارج شد و از این پس، همه دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند آن را دانلود کنند.

بازی Fortnite برای همه دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی موبایلی محبوب Fortnite محصول شرکت Epic است که تنها در نسخه بتل رویال می‌توان آن را بازی کرد، بدون این که نیاز به دعوت توسط دستگاه دیگر باشد، از این پس برای همه دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است. بازی  Fortnite رقیب PUBG است که می‌توان آن را به صورت آنلاین با دوستان دیگر بازی کرد.

کاربرانی که دستگاه‌های سازگار با این بازی را دارند، می‌توانند به سایت این بازی به نشانی fortnite.com/android مراجعه کنند و اینستالر آن را دانلود کنند. اینستالر این بازی پس از آن فایل‌های بازی را دانلود می‌کند و بازی اصلی را نصب خواهد کرد. پس از نصب بازی، کاربران می‌توانند اینستالر آن را حذف کنند اما برای دریافت آپدیت این بازی نیاز به این فایل است.

Fortnite ماه آگوست امسال همراه با Galaxy Note 9 برای گوشی‌های اندرویدی روانه بازار شد. در چند روز اول، این بازی فقط برای دستگاه‌های سامسونگ از طریق استورهای سامسونگ در دسترس بود. در نهایت، Epic این بازی را برای دیگر دستگاه‌های اندرویدی سازگار با این بازی از طریق توسعه آن منتشر کرد اما بسیاری از دستگاه‌ها دعوت لین کمپانی را دریافت نکردند.

بازی Fortnite برای همه دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است

این بازی محبوب در حال حاضر در دسترس همه دستگاه‌های اندرویدی سازگار قرار گرفته است. البته هنوز Fortnite برای دانلود مشکل دارد چون ابتدا باید یک اینستالر دانلود شود سپس بازی را دانلود کرد. گفتنی است، حتی دستگاه‌های سامسونگ هم در Samsung Store اپ اینستالر بازی Fortnite را دارند و کاربران سامسونگ نیز باید ابتدا این اینستالر را دانلود کنند.

در هر صورت، دیگر نیازی نیست که علاقمندان به این بازی حسرت داشتن بتل رویال Fortnite را در دستگاه‌های اندرویدی خود بخورند. فقط کافی است آن را دانلود و نصب کنند و از بازی با دوستان خود لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: سونی بازی Fortnite را کراس-پلی کرد


انتهای پیام/

همه دستگاه‌های اندروید می‌توانند بازی Fortnite را دانلود کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار