برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تلاش می‌کنیم هفدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات را از ۱۹ لغایت ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر کرمان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا موسی پور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان  در جلسه ستاد برنامه ریزی هفته کتاب استان کرمان گفت: مسائل فرهنگی و کتاب خوانی نباید جزء مسائل دست دوم جامعه و دستگاه‌های اجرایی باشد و سیاست استانداری نیز هزینه کردن در حوزه فرهنگی است که همه دستگاه‌های اجرایی استان بایستی سهم یک درصدی بودجه خود برای مسائل فرهنگی را بدون اغماض هزینه کنند.

وی با اشاره به رشد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی را اجرا کنیم که از رشد این آسیب‌ها جلوگیری کند و این یک زنگ خطر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال هفته کتاب از ۲۴ آبان ماه لغایت ۱ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در استان کرمان برای این هفته برنامه ریزی کردیم؛ علاوه بر آن تلاش می‌کنیم هفدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات را از ۱۹ لغایت ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر کرمان برگزار کنیم.

 علیزاده افزود: مکاتبات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب با دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است و در حال رایزنی هستیم تا با تخفیف ۴۰ درصدی از علاقه‌مندان در نمایشگاه کتاب استقبال کنیم.

انتهای پیام/ی

سیاست استانداری مبتنی بر هزینه کردن در حوزه فرهنگ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار