معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه:

هر ۴۸ ساعت یک دفاعیه دکترا ارائه می شود

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:مقوله آموزش و پژوهش هرچند دیربازده است ولی برای دستیابی به یک توسعه پایدار نیازمند نگاهی ویژه به این حوزه هستیم.

 به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه پژوهش استان با بیان اینکه   علمی شدن تصمیمات و برنامه ها به حل بسیاری از  مشکلات کمک می کند گفت:مقوله آموزش و پژوهش هرچند دیربازده است ولی برای دستیابی به یک توسعه پایدار  نیازمند نگاهی ویژه به این حوزه هستیم.
 
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  گفت:کارگروه پژوهش مجموعه ای ارزشمند است که می تواند یک کانون جدی برای توسعه استان باشد.
 
وی افزود: تا زمانی که سه ضلعی دانشگاه، دولت و جامعه با یکدیگر همسو نباشند، نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت. 
 
حاتمی گفت:بر اساس آمار در دانشگاه رازی روزانه ۵ پایان نامه ارشد و هر ۴۸ ساعت یک تز دکترا توسط دانشجویان برای دفاع ارائه می شوند. حال به این تعداد اگر دانشجویان آزاد و پیام نور را نیز اضافه کنیم یک رقم چشمگیر می شود. این میزان از پایان نامه، یک فرصت برای استان محسوب می شود و باید از ظرفیت استفاده کنیم. 
 
وی بیان کرد:یکی از رسالت های کارگروه آموزش فراهم کردن بستر و زمینه لازم برای محور قرار گرفتن علم در تصمیم‌گیریها و سیاست گذاری ها است.  اگر به چنین جایگاهی برسیم بسیاری از مشکلات حل می شوند.
 
 حاتمی افزود:باید تلاش کنیم هفته پژوهش را به شکلی پویا و با نشاط برگزار کنیم و بهترین ایده ها را در این زمینه انتخاب و به کارگیریم.
 
انتهای پیام/ز


 
 کارگروه پژوهش مجموعه ای ارزشمند است که می تواند یک کانون جدی برای توسعه استان باشد
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار