نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

پرداخت حق نوار مرزی از مهمترین مطالبات فرهنگیان تربت جام

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی از مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خواستار پرداخت حق نوار مرزی به فرهنگیان شهر‌های مرزی حوزه انتخابیه خود شد.

پرداخت حق نوار مرزی از مهمترین مطالبات فرهنگیان تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رحیمی جهان آبادی در حاشیه سفر یک روزه خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به شهرستان تربت جام گفت: فرهنگیان شاغل در این منطقه با وجود کمبود امکانات رفاهی، اما بیشترین تلاش را برای توسعه دانش دارند و لذا در نظر گرفتن ردیف حق نوار مرزی و پرداخت این کمک هزینه در پاسخ به زحمات بی شائبه آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: شهرستان مرزی تربت جام از لحاظ فضا‌های آموزشی در این بخش نیازمند توجه بیشتری می‌باشد که امیدوارم به برکت نظام جمهوری اسلامی زیر ساخت‌های مورد نیاز به شرایط مطلوبی برسد.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فرهنگیان و معلمان عزیز و زحمتکش استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام//م. ط

سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
سیداکبرحسینی
۲۲:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
باسلام...چرانوارمرزی درحکم نیروهای قراردادی روشامل نمیشود...چرافقط شامل حال نیروهای رسمی وپیمانی میشود...مگرمانیروهای قراردادی زندگی نداریم..حق اضافه حقوق نداریم ونیستیم...چراماازهمه بدبخت تریم..خاهشآفکری بحال مانیروهای فراموش شده قراردادی کنین و راه وچاره ایی برای ماهم بزارید...امیدوارمون کنید...