جهانبخش: می توانم با هر موقعیتی خود را وفق بدهم/ توصیه کی روش به گرانترین بازیکن برایتون

هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت سرمربی پرتغالی تیم ملی توصیه وِیژه ای را برای او جهت موفقیت در این تیم لیگ برتری داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا جهانبخش،هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و گران ترین بازیکن تیم برایتون پس از حضور در اردوی تیم ملی و بازی با بولیوی، در بازگشت به برایتون با روزنامه آرگوس گفتگویی انجام داد.
این روزنامه به نقل از جهانبخش نوشت کارلوس کی روش سرمربی ایران اصرار دارد که گران قیمت ترین بازیکن برایتون همچنان به یادگیری در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.
علیرضا جهانبخش که در پیروزی 2-1 ایران برابر بولیوی گل اول بازی به ثمر رساند فاش کرد که کی روش از دیدن آموزش بازیکنانش در لیگ های برجسته شادمان است.
جهانبخش، که از آلکمار در لیگ برتر هلند،اردویسه به برایتون پیوسته است، امیدوار است که بتواند روز شنبه در دیدار خارج از خانه مقابل نیوکاسل آن روند گل زنی را در لیگ برتر انگلیس نیز ادامه دهد.

هافبک ایرانی برایتون به آرگوس گفت: "سرمربی ما عملکرد بازیکنانی را که در خارج از کشور بازی می کنند به خاطر امکانات، تجربه و حرفه ای بودن دوست دارد.

"لیگ برتر انگلیس با لیگ هلند کمی متفاوت است. این لیگ سریع تر است و کیفیت بیشتری دارد و مربی از من چیزهایی متفاوت با آنچه که به آن عادت دارم،می خواهد.

"اما این صحنه بزرگی برای من است و من قبلا نشان داده ام که می توانم خودم را با هر وضعیت ممکن وفق بدهم."


بیشتر بخوانید:

نمره متوسط جهانبخش برابر منچسترسیتی

منچسترسیتی ۲ - برایتون صفر/ یاران جهانبخش حریفی بی‌آزار برای سیتیزن‌ها+ فیلم



انتهای پیام/


جهانبخش: لیگ انگلیس با لیگ هلند متفاوت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.