تدوام نابسامانی ها در روند برگزاری انتخابات در غرب کابل

گزارشات از سایت های مختلف رای دهی نشان می دهد که کمیسیون انتخابات در خصوص برگزاری روند انتخابات کوتاهی می کند و نابسامانی ها در روند برگزاری انتخابات در غرب کابل همچنان ادامه دارد.

تدوام نابسامانی ها در روند برگزاری انتخابات در غرب کابلبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گزارشات از سایت های مختلف رای دهی نشان می دهد که کمیسیون انتخابات در خصوص برگزاری روند انتخابات کوتاهی می کند و نابسامانی ها در روند برگزاری انتخابات در غرب کابل همچنان ادامه دارد.

روند رای دهی در سایت های انتخاباتی مسجد نور وحدت سرکاریز، مسجد محمدیه تپه سلام، مسجد جمال مینه، مسجد امام خمینی، مسجد امام هادی شهرک اتفاق، مسجد شهرک محمدیه، مسجد ولی عصر، مکتب گلخانه با مشکل مواجه شده است.

به گفته شاهدان عینی، در بعضی از سایت ها به دلیل نرسیدن مواد انتخاباتی، عدم حضور کارمندان کمیسیون انتخابات و خرابی دستگاه بایومتریک، هنوز روند انتخابات شروع نشده و در برخی دیگر به علت کمبود کارمندان انتخاباتی، روند رای دهی به کندی پیش می رود.

از مسجد رسول اکرم(ص) در شهرک  امید سبز گزارش می رسد که تا لحظه مخابره خبر روند رای گیری شروع نشده و  مردم سرگردان به سوی  خانه هایشان باز می گردند.

همچنین بر اساس خبر دیگر از مسجد ولی عصر در غرب کابل، کارمندان کمیسیون انتخابات و بایومتریک تا هنوز به محل نرسیده اند و نیروهای امنیتی می گویند که احتمال عدم برگزاری روند  انتخابات در  این سایت وجود دارد.

همچنین خبرنگار ما از شهرک اتفاق گزارش می دهد که دستگاه های بایومتریک هنوز فعال نشده و مردم سرگردان  هستند.

از مسجد  امام خمینی نقاش غرب کابل نیز گزارش می رسد که کارمندان انتخاباتی و نیروهای امنیتی ناظران و خبرنگاران را داخل راه نمی دهند و هنوز روند رای دهی شروع نشده است.

همچنین به خبرنگاران در سایت انتخاباتی مکتب آصف مایل در قلعه ناظر اجازه ورود داده نمی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار