واکنش مجری الجزیره به بیانیه کاخ‌سفید درباره خاشقجی:

اگر ایران جای عربستان بود، آمریکا چه واکنشی نشان می‌داد؟

مهدی حسن با انتقاد از موضع کاخ‌سفید نسبت به پذیرش قتل خاشقجی از سوی عربستان، آن را با رفتارهای آمریکا در قبال ایران مقایسه کرد.

‏واکنش مجری الجزیره به بیانیه کاخ سفید درباره خاشقچی:به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان سعودی در پی فشار افکار عمومی دنیا، ناگزیز قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد حکام آل سعود را پس از گذشت دو هفته از این اتفاق پذیرفت. تلویزیون دولتی عربستان با تأیید قتل جمال خاشُقجی ادعا کرد وی بر اثر درگیری در داخل کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است!

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اعلام رسمی خبر قتل جمال خاشقجی، اعلام کرد: «آمریکا از روایت عربستان در خصوص قتل خاشقجی مطلع شده ولی همچنان تحقیقات در این خصوص را از نزدیک دنبال می‌کند. ما از کشته شدن جمال خاشقجی ابراز تاسف می‌کنیم و به خانواده و دوستان او تسلیت می‌گوییم.»

مهدی حسن روزنامه‌نگار، مجری تلویزیونی و نویسندهٔ انگلیسی که یکی از مجریان سرشناس شبکه الجزیره است، در حساب توییتری خود با انتقاد از موضع کاخ‌سفید نسبت به پذیرش قتل خاشقجی از سوی عربستان، آن را با رفتارهای آمریکا در قبال ایران مقایسه کرد.

مهدی حسن در توییتر نوشت:

تصور کنید، فقط تصور کنید ایران خاشقچی را وحشیانه داخل کنسولگری‌ایش می‌کشت، دو هفته انکارش می‌کرد و بعد اینقدر مضحک آن را گردن می‌گرفت.

تصور کنید موضع آمریکا، آن موقع چطور بود، بعد موضع فعلی کاخ سفید را بخوانید.

‏واکنش مجری الجزیره به بیانیه کاخ سفید درباره خاشقچی:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
عربستان خبیث رو با ایران مقایسه نکن تاریخ عربستان جز کشتار و گردن زدن چیزی نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
امریکا با عربستان دوست و با ایران دشمن است. بنابراین روابط فرق خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
اگه ایران اینکار میکرد اتحادیه اروپا و انگلیس هم متاثر و وجدان درد میگرفتن که علیه ایران قطعنامه در شورای امنیت تصویب کنند ، رژیم کودک کش هم ساکت نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
تشکیل جلسه شورای امنیت به درخواست امریکاجهت اجماع جهانی برعلیه ایران
آخرین اخبار