پیری: استقلال خوزستان موش آزمایشگاهی است!/ دلفی دوشنبه به هلند می رود

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه وضعیت داوری برای تیم استقلال خوزستان بد است و تیم ما را موش آزمایشگاهی می دانند.

یعقوب پیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت از حسن اکرمی، داور دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم بیان کرد: شکواییه خود را از اکرمی تنظیم کردیم و قرار است با فیلم بازی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کنیم. البته اگر داور، مقصر 200 درصدی هم باشد، کمیته داوران هیچ برخوردی با آنها ندارند و تنها دلیل آن هم حفظ جایگاه و میز مدیریت شان است.

او افزود: در جام جهانی 2018 هم در دیدار ایران و پرتغال، داور مسابقه اشتباهاتی داشت اما کمیته داوران و مسئولان برگزار کننده به هیچ وجه قبول نمی کنند و اگر فرشته هم از آسمان بیاید و بگوید که این داور اشتباه کرده است، آنها قانع نمی شوند.

کمیته داوران اشتباهات داورانش را قبول نمی کند

پیری ادامه داد: اگر کمیته داوران قبول کند، اکرمی اشتباه کرده است، آیا 3 امتیاز بازمی گردد؟ از 3 هفته قبل و پس از دیدار با پیکان که آن اتفاقات افتاد و بعد از دیدار با تراکتورسازی بیان کردیم که داوران با تجربه برای بازی های ما بگذارند اما اوج بی هنری کمیته داوران به بازی با صنعت نفت برمی گردد که چینش اشتباه داشتند و داور خوزستانی را انتخاب کردند که هر بلایی دوست داشت، بر سر ما آورد. پس از پایان بازی با آبادان، داریوش یزدی فیلم را به مسئولان داوری نشان داد و خودشان اعلام کردند که داور مسابقه ( پیمان فرخی مهر ) اشتباه تاثیرگذار داشته است.

استقلال خوزستان موش آزمایشگاهی است!

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد قضاوت اکرمی گفت: نمی دانم اما فکر می کنم این داور 6 هفته محروم بود و سپس برای دیدار تیم ما و پارس جنوبی انتخاب شد. استقلال خوزستان موش آزمایشگاهی است و به دلیل اینکه در فدراسیون فوتبال و یا ... قدرت نداریم، هر بلایی دوست دارند بر سر ما می آورند و نمی توانیم از حق مان دفاع کنیم. داور یک سوت اشتباه زد و تمام برنامه ریزی ها و تمرکز ما را برهم زد. بعد از ضربه ایمان مبعلی که به تیر برخورد کرد، روی دلفی پنالتی شد اما داور اعلام نکرد.

یونس دلفی دوشنبه به هلند می رود

وی درباره وضعیت یونس دلفی خاطرنشان کرد: یونس دوشنبه به هلند می رود تا آماده انتقال به باشگاه پی اس وی آیندهوون شود اما مطمن باشید تیم با رفتن او ضربه نمی خورد، زیرا اولویت ما استفاده از بازیکنان جوان است و با قدرت کارمان را ادامه خواهیم داد. دلفی در هلند پیشرفت می کند و به همین دلیل اجازه دادیم تا برود و به فکر آینده فوتبالی او هستیم.


بیشتر بخوانید:

استقلال خوزستان ۰ - ۲ پارس جنوبی جم / ادامه روند ناکانی های آبی های خوزستان

اطلاعیه کمیته وضعیت درباره پنجره نخست نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

داور دیدار استقلال خوزستان و پارس جنوبی تغییر کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار