تکواندوکاران ایرانی امشب راهی چین می‌شوند

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، تکواندوکاران کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ساعت 21 امشب (دوشنبه – 30 مهرماه) راهی "ووشی" چین می‌شوند.

تکواندوکاران ایرانی امشب راهی چین می‌شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم انفرادی در 4 وزن المپیکی، 18 تا 25 آذرماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود برهمین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها از روز جمعه - 4 آبان‌ماه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

با اعلام رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندوکارانی که به صورت شخصی اقدام کرده‌ بودند و شرایط حضور در این دوره از مسابقات را داشتند ساعت 21 امشب (دوشنبه – 30 مهرماه) ایران را به مقصد "ووشی" چین ترک خواهند کرد.

آرمین هادی‌پور، مهدی اسحاقی، سهیل سیف‌الهی و امیرحسن گندمکار در وزن 58- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 68- کیلوگرم و امیررضا نیک‌سیرت در وزن 80- کیلوگرم نفرات اعزامی در گروه مردان هستند که با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

ناهید کیانی و آرمینا احمدی در وزن 49- کیلوگرم، کیانا احمدی و روناک حسین‌زاده در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم تکواندوکاران حاضر در گروه زنان هستند که هدایت آنها را آزاده یاسائی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

گفتنی است؛ سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌نمایند و در این مسابقات تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود، همچنین به مقام های اول تا چهارم به ترتیب 20، 12 و 7/20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداِسلم 120، 72، 43/2 و 25/92 تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

تکواندوکار نامدار کره‌ای برابر هادی‌پورزانو زد/ آرمین بر سکوی قهرمانی ایستاد

مردانی صاحب مدال ارزشمند برنز شد

حسینی صاحب گردن آویز نقره گرندپری شد


انتهای پیام /

حضور تکواندو کاران در مسابقات سهمیه گذاری گرند اسلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.