کوهنوردان استان فارس، روز کوهنورد را در ارتفاعات مهارلو برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سی و هفتمین سالگرد روز کوهنورد استان فارس، جمعه چهارم آبان ماه در ارتفاعات کوه چنار مهارلو برگزار می شود.

حمید رضا ایزدی رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: روز کوهنورد استان فارس که همه ساله در جمعه اول آبان ماه برگزار می‌ شود امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور کوهنوردان، پیشکسوتان و علاقه‌مندان با طبیعت در منطقه مهارلو برگزار خواهد شد.

ایزدی تصریح کرد: این مراسم برای سی و هفتمین سال متوالیست که در استان فارس برگزار می‌گردد که امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده شاهد مراسمی در خور و شان کوهنوردان و ورزشکاران استان باشیم.

رئیس هیات کوه نوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس إضافه کرد: کوهپیمایی، تجلیل از کوهنوردان پیشکسوت، پاکسازی محیط زیست، اهداء جوایز به شرکت کنندگان، شناساندان فرهنگ طبیعت گردی و کوهنوردی از جمله برنامه‌هایی است که در روز کوهنورد استان فارس اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این مراسم، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم آبان ماه در کوه چنار مهارلو حضور داشته باشند.

قابل ذکر است در روز کوهنورد فارس بیش از یک هزار کوهنورد از سراسر استان در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

روز کوهنورد در ارتفاعات مهارلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار