سوء استفاده جنسی سربازان رژیم صهیونیستی از گردشگران زن

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی علیه دو سرباز این رژیم به دلیل سوءاستفاده جنسی از گردشگران زن در یک ایست بازرسی در کرانه باختری اعلام جرم کرد.

سوء استفاده جنسی سربازان رژیم صهیونیستی از گردشگران زن در کرانه باختریبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری میدل ایست مانیتور، دو سرباز رژیم صهیونیستی از سوی دادگاه نظامی این رژیم به سرقت پول فلسطینیان و سوءاستفاده جنسی از گردشگران زن در ایست بازرسی قلندیا در کرانه باختری متهم شدند.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته علیه این دو سرباز واحد مرزی پلیس نظامی این رژیم اعلام جرم کرد.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده این دو سرباز پول‌های برخی فلسطینیان را حین عملیات بازرسی در ایست بازرسی قلندیا، واقع در فاصله میان بیت المقدس و رام الله در کرانه باختری  به سرقت برده‌اند.

بنا به گزارش تایمز آو اسرائیل این دو سرباز همچنین در دو مورد جداگانه از گردشگران زن خواستند تا در حین بازرسی امنیتی، لباس‌های خود را از تن درآورند.

تایمز آو اسرائیل همچنین تاکید کرد دستور سربازان اسرائیلی به زنان گردشگر برای درآوردن لباس‌های خود برخلاف این واقعیت است که هیچ ضرورت امنیتی برای این کار وجود ندارد و نقض دستورالعمل‌هایی است که پلیس‌های مرد را از بازرسی زنان غیرنظامی منع می‌کند.

این دو سرباز در فاصله ماه مارس و سپتامبر سال ۲۰۱۸ برای سرقت پول فلسطینیانی که از این ایست بازرسی عبور می‌کنند، با هم به توافق رسیده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار