راهیابی کرمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ آینده سازان تنیس کشور

تیم جوانان "هیئت تنیس استان کرمان" طی نخستین حضورش در رقابت های تنیس لیگ آینده سازان کشور به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

فردین غیبی، مربی تیم جوانان "هیئت تنیس استان کرمان" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دور رفت رقابت های تنیس لیگ آینده سازان کشور در رده سنی زیر 16 و 18 سال از روز یکشنبه 29 مهر ماه به میزبانی هیئت تنیس فارس آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها 76 تنیسور در قالب 18 تیم از استان های البرز، کرمان، اصفهان، بوشهر، تهران، فارس، قم، یزد و خراسان رضوی به سرداوری مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان، برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت می پردازند.

غیبی تصریح کرد: از استان کرمان تیم های سام کرمان، فرودنیا کرمان و هیئت تنیس استان کرمان در این رقابت ها حضور یافتند که تنها تیم هیئت تنیس استان کرمان با ترکیب ونداد غیبی، امید پرشان و آرین صفاری توانست به مرحله ی یک چهارم نهایی راه یابد.

وی یادآور شد: تاکنون تیم هیئت تنیس استان کرمان توانسته با موفقیت از سد تیم های هیئت تنیس بوشهر و یونیک الف شیراز بگذرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

دور رفت رقابت های تنیس لیگ آینده سازان کشور در رده سنی زیر 16 و 18 سال به میزبانی هیئت تنیس فارس در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ب

صعود کرمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس لیگ آینده سازان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار