مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس:

اختصاص مشوق سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰ درصد/ اشتغال‌زایی برای ۶۹۵ نفر در شهرک صنعتی و ناحیه کوثر جهرم

از سرمایه گذاران شهرک صنعتی جهرم با اعمال مشوق‌های ویژه حمایت می شود .

اختصاص مشوق سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰ درصد/ اشتغال‌زایی برای ۶۹۵ نفر در شهرک صنعتی و ناحیه کوثر جهرمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، در بازدید از شهرک‌های صنعتی جهرم گفت: زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر جهرم آماده است و در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی اعمال‌شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران تنها ۵ درصد قیمت حق انتفاع زمین را پرداخته و مابقی در اقساط ۴۸ ماهه اخذ خواهد شد.

فتوحی ادامه داد: پس از تکمیل و بهره‌برداری به ازای ایجاد اشتغال، بر اساس جواز تأسیس نیز تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران به عنوان مشوق به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که ۶۷ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۰ قرارداد سرمایه‌گذاری منعقدشده که از این تعداد ۱۱ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۳۰ نفر در مرحله فعالیت و ۹ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

فتوحی با بیان این که شهرک صنعتی جهرم در زمینه‌ی زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، افزود: طرح مسیر دسترسی این شهرک صنعتی نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است و امیدواریم این طرح به زودی به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک صنعتی جهرم که ۴۱ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۴۶ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۲۴ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۵۶۵ نفر در مرحله فعالیت و ۲۲ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

فتوحی با بیان این که دوطرح در زمینه تولید نان صنعتی و میوه خشک نیز در ماه‌های آینده آماده بهره برداری است گفت: با بهره برداری از این دو طرح برای ۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق جهرم قرار دارد.
انتهای پیام/ر

حمایت از سرمایه گذاران شهرک صنعتی جهرم با مشوق‌های ویژه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار