در شش ماهه اول امسال:

میزان اشتغال در طرح های توسعه صنعتی گناباد 74 درصد افزایش یافت

در شش ماه اول امسال با ایجاد اشتغال برای 500نفر در طرح های توسعه صنعتی گناباد، میزان اشتغال در این بخش 74 درصد افزایش یافت.

اشتغال 500 نفر در طرح های توسعه صنعتی گناباد
ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت: اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد با صدور ۲۳ جواز تاسیس وطرح توسعه صنعتی جدید با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: صدور پنج پروانه بهره برداری باسرمایه ۹۸ میلیاردریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۸ نفر درزمینه صنایع سلولزی و کانی غیرفلزی وفلزی بخشی از ایجاد اشتغال در شش ماه اول امسال در شهرستان در بخش صنعت است.

رئیس اداره صنعت و معدن گناباد گفت: معرفی ۴۱ طرح نیمه تمام صنعتی ومعدنی برای استفاده ازتسهیلات اشتغال فراگیری و توسعه روستایی به مبلغ ۲۰۸ میلیارد ریال با اشتغال مستقیم ۲۲۵ نفر بخش دیگری از تلاش‌ها در زمینه افزایش اشتغال است.

ایزدی افزود: در بخش صادرات ۲ هزار و ۶۰۳ تن کالای صنعتی به ارزش یک میلیون و ۸۲۸ هزار دلار به ۱۱ کشورهدف صادر شده است.

وی گفت: ظروف چینی، نشاسته، زعفران بسته بندی شده، پودربنتونیت، فرآورد‌های لبنی، نوشیدنی‌ها، آرد والسی، خوراک دام و نمک تصفیه شده از اقلام صادراتی است.

انتهای پیام//ح.ت
 


افزایش اشتغال در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار