اخبار باشگاه استقلال؛

آخرین وضعیت مصدومیت على کریمى

على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از مصدومیت به انجام فیزیوتراپى مى پردازد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به مصدوميت على كريمى بازيكن تيم فوتبال استقلال در ديدار مقابل سپاهان در نهايت اين بازيكن روز گذشته زير نظر دكتر نوروزى معاون پزشكى باشگاه استقلال به انجام ام آر آى پرداخت.

كريمى در حال حاضر با حضور در كلينيك دكتر نوروزى به فيزيوتراپى مى پردازد و اين بازيكن تا قبل از ديدار استقلال و سايپا در جام حذفى بايد زير نظر پزشك تيم كار كند تا شرايط حضورش در اين ديدار مشخص شود و در نهايت وى پس از تاييد تست پزشكى مى تواند براى استقلالى ها بازى كند او این روز ها از ناحیه لگن دچار مشکل شده است.

آخرين وضعيت پژمان منتظرى

پژمان منتظرى مدافع تيم فوتبال استقلال نيز كه حدود ٦ تا ٧ هفته از ميادين به دليل آسيب ديدگى دور است اين روزها در كلينيك دكتر نوروزى پزشك استقلال فيزيوتراپى مى كند تا روند درمانى اش طى شود.

آخرین وضعیت مصدومیت على کریمى

طعنه جديد پيشكسوت آبى ها به مديران استقلال

هادى طباطبايى پيشكسوت تيم فوتبال استقلال كه اين روزها به انتقاد از مديران اين باشگاه مى پردازد با انتشار پيامى جديد در صفحه اجتماعى خود طعنه جالبى را به مسئولان استقلال زده است.

آخرین وضعیت مصدومیت على کریمى

مراسم ويژه باشگاه استقلال براى سالگرد مرحوم پورحيدرى

با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى باشگاه استقلال قرار است مديران باشگاه روز يازدهم آبان ماه ساعت ١٠ صبح مراسم ويژه اى را بر سر مزار مرحوم پورحيدرى برگزار كنند.

استقلالى ها براى برگزارى سالگرد پدر استقلال اين مراسم را تدارك ديدند و در اين زمينه هماهنگى هاى لازم با خانواده مرحوم انجام شده است.

همچنين باشگاه استقلال جدا از اين مراسم قرار است مراسم ديگرى را نيز به مناسب سالگرد مرحوم پورحيدرى برگزار كند.

جلسه مدیران استقلال با حامى مالى براى تامین پول

مدیران باشگاه استقلال لحظاتى پیش نشستى را با حامى مالى برگزار کردند تا در این صورت بتوانند ۵ میلیارد تومان را براى اخذ ارز ثانویه را تامین کنند.

در صورتى که حامى مالى این مبلغ را در اختیار آبى پوشان قرار دهد، مدیران مى توانند با دریافت ارز مطالبات بازیکنان، شفر، کادر فنى و بدهى هاى باشگاه را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:

اعتراض رسمی باشگاه استقلال بابت اشتباهات داوری علیه این تیم

استقلالی‌ها مخالف تغییر زمین بازی برابر سایپا

دعوت از 30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال امید


انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار