طالقانی: برای برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال در خوزستان، نامه‌ای به من نرسیده است

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اعلام کرد که برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال در اهواز، هنوز نامه‌ای به دست او نرسیده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبری مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در خوزستان برای افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان (فولاد آرنا) و مصاحبه حبیب الله رضایی، مدیرعامل این باشگاه مبنی بر اینکه درخواست رسمی باشگاه فولاد جهت میزبانی یکی از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به مسئولان فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال ارائه شده است، اما عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان این موضوع را تکذیب و بیان کرد: من در این باره هیچ اطلاعی ندارم و اکنون از شما می‌شنوم. در جریان برگزاری بازی تیم ملی در خوزستان نیستم و هنوز نامه‌ای به دست من نرسیده است.

او افزود: قرار شد یک بازی از دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود، اما کدام تیم و چه تاریخی به خورستان می‌آید را نمی‌دانم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در تاریخ ۲۴ آبان به مصاف ترینیداد و توباگو برود که مربیان تیم ملی فوتبال با حضور تبریز امکانات این شهر را تایید کرد و حال باید دید این مسابقه در تبریز برگزار خواهد شد یا ورزشگاه آزادی میزبان این مسابقه است؟


بیشتر بخوانید:افتتاح «فولاد آرنا» با میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها


انتهای پیام/

واکنش طالقانی به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار