عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد:

سیزدهم آبان یکی از روز‌های سرنوشت ساز ایران است/ترامپ و آل سعود دچار توهم و اغتشاش ذهنی شده‌اند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد، گفت: سیزدهم آبان یکی از روز‌های بزرگ و سرنوشت ساز کشور اسلامی ایران و دربردارنده حوادثی بزرگ در کشوراست.

سیزدهم آبان یکی از روز‌های بزرگ و سرنوشت ساز کشور اسلامی ایران است به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد، گفت: حوادث متفاوتی در این روز اتفاق افتاده که هر سه رویداد هم جهت اند که در از طرف جمهوری اسلامی و از طرف دیگر آمریکای جهانخوار در آفرینش این روز نقش داشته اند.

وی ادامه داد: سیزدهم آبان برگ زرینی بر تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه رویداد اول این روز حادثه دستگیری امام خمینی در اعتراض به کاپیتولاسیون است که منجربه تبعید ایشان شد، بیان کرد: رویداد دوم سیزده آبان سال ۵۷ بود که نزدیک به انقلاب اسلامی صورت گرفت، در این روز دانش آموزان و نوجوانان انقلابی احساس تکلیف کردند، قلم و دفتر رها کردند و به سوی خیابان دانشگاه تهران و سفارت آمریکا با شعار‌های مرگ با آمریکا حرکت کردند و رژیم خونخوار بیش از ۶۰ دانش آموز را به خاک و خون کشاندند.

وی ادامه داد: آنان فکر می‌کردند این خونخواری اعتراضات را کاهش می‌دهد، اما با ریخته شدن خون کودکان، حرکت مسیر انقلاب سرعت گرفت.

مظفر رویداد سوم را مربوط به بعد از انقلاب و سال ۵۸ مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد و گفت: این رویداد با همکاری و نفوذ دولت لیبرال سرکار آمده بودند و به دنبال بازگشت بودند، ولی هشیاری مردم انقلابی باعث شد جاسوسان آمریکایی را به گروگان بگیرند، آمریکایی‌ها به جهت پاسخگویی به حقارت دچار شده به ایران حمله هوایی کردند که ابابیل‌های الهی در طبس دچار آتش کین و غضب ملت ایران شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: آمریکا در این روز‌ها با تمام قوا وارد رویارویی با ما شده است و در چنین روزی این شیطان تمام احزاب، پیاده و سواره نظام خود را بسیج کرده تا بتواند انقلاب اسلامی ایران را به خیال خام خود برانداز کند.

وی افزود: شبکه‌های فارسی زبان، سرویس‌های جاسوسی و حمایت از سازمان تروریستی از اقدامات آمریکا و متحدانش علیه ایران می‌باشد، اما اقتدار اسلامی آن آمریکا را به استیصال و درماندگی کشانده است.

مظفر بیان کرد: ملت فهیم ایران، پرچم آمریکا را به حالت نیمه افراشته کرده و این باعث شده تا در نشریه امریکایی خود اعلام کنند؛ ایران مانع دستیابی آمریکا به خواسته‌های خود در خاورمیانه است، این حرف انان از اقتدار کشور ماست.
 
وی ادامه داد: اینکه نظریه پرداز آمریکایی بیان می‌کند گزینه نظامی برای ایران امکان پذیر نیست این از عظمت ایران می‌باشد و این اقتدار ایران آمریکا را ناراحت کرده است.

او به دومین مسئله ناراحت کننده آمریکا اشاره کرد و افزود: اتحاد، همبستگی و روحیه‌ی شهادت طلبی مردم ایران است که ۴۰ سال توطئه‌های آن‌ها را پایمال کرده اند.

مظفر تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران یک راه وجود دارد و آن نابود کردن ملت ایران است.

وی ادامه داد:‌ای آمریکا بمیرید از این عقده و قدرت ملت ایران. آن‌ها همه‌ی راه‌های فشار را برای مردم ایران انجام دادند، اما این ملت هشیار ایران اند که پیروز از این میدان بیرون آمده و می‌آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: آن‌ها سست کردن بنیان‌های فکری مردم ایران را می‌خواهند و با تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به این مسئله دامن می‌زنند، اما آن‌ها نتوانستند اهداف پلید خود را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: آن‌ها ایران را بعضی کشور‌های دیگر اشتباه گرفته اند، با گاو‌های شیرده عربستان اشتباه گرفته است، امروز آمریکا فرعون زمان ماست.

وی بیان کرد: آن‌ها دست‌های مظلومان را بسته و قلاده‌های وحشیان را بازکرده اند، در این روز‌ها داستان ایران و آمریکا داستان عزت و ذلت است، ملت فهیم ایران باید همچنان بر این اقتدار و قدرت پا فشاری کنند.

وی بیان کرد: تجربه ی مکتب عاشورایی به ما درس میدهد بین ذلت و عزت باید عزت را انتخاب کرده و می گوید: هیهات منه الذله.

مظفر گفت: پمپئو وزیر خارجه امریکا به صراحت اعلام کرده تمام تلاش آمریکا و برنامه ها بر این است که انقلاب اسلامی نتواند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را بگیرد اما آنها نمی دانند ایران اسلامی دو بال فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مهدویت است که منشا عزت و سربلندی ماست.

وی اعلام کرد: همچنان مسیر ما مسیر استقامت و پیروزی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: راه رسیدن به قله های عزت و سرافرازی، راه استقامت، بردباری و پایداری است که تا کنون هم با هشیاری، دشمن شناسی و حاضر به باج ندادن و تسلیم نشدن این چنین بوده و خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند به مسلمانان وعده داده که اگر استقامت کنید خداوند به شما حیات می دهد، افزود: آنهایی که نوای سازش سر میدهند بی بصیرت های انقلاب اند.

مظفر افزود: ملت ایران می دانند هرگونه سازش، تسلیم راه ذلت آن هاست و استقامت مسیر پیروزی است.

وی در پایان بیان کرد: ان شاءالله بشارت بر صابران خواهد بود و ثمرات انقلاب قابل دستیابی خواهد بود، ان شالله بر اهداف شهدای خود پایبندیم.

انتهای پیام// آ.ف

اظهارات عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد




برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.