مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی خبر داد:

دو صیاد پرندگان شکاری در مشهد به دام افتادند

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با رصدیگان حفاظت محیط زیست استان دو صیاد پرندگان شکاری در طبیعت مشهد دستگیر شدند.

دو صیاد پرندگان شکاری در مشهد به دام افتادندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: درپی دریافت گزارش مردمی و رصد ۴۸ ساعته یگان حفاظت محیط زیست استان در زیستگاه‌های مختلف شهرستان مشهد، دو صیاد بازگیر هنگام صید پرندگان ارزشمند شکاری دستگیر شدند.

وی افزود: این صیادان که از استان‌های جنوب کشور به قصد صید این پرندگان به مشهد آمده بودند دریک عملیات غافلگیر کننده از سوی یگان حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: از این متخلفان  یک بهله پرنده شکاری از نوع دلیجه و تعدادی پرنده وحشی فاخته که به عنوان طعمه مورد سوء استفاده قرار می‌گرفت کشف و ضبط شد.

همتی با اشاره  به کشف تور پرنده گیری و سایر ادوات شکار و صید از دستگیر شدگان افزود: دام پرنده گیری (کوخط) بنا شده توسط متهمان نیز معدوم شد.
 
وی گفت: با دستگیری این متخلفان، تعداد صیادان پرندگان شکاری که با اطلاع رسانی مردم و اقدام به موقع یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شده اند در دو ماه گذشته به ۳۵ تن رسیده است

انتهای پیام//ا.س
 

دستگیری شکارچیان متخلف درمشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.