وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مذاکره با شرکت بیمه‌ای جدید برای خدمات رسانی به فرهنگیان/ خدمات بیمه تکمیلی فعلی منع قانونی ندارد

بطحایی از مذاکره با شرکت جدید بیمه‌ای و اعتبارسنجی آن برای خدمات رسانی در حوزه بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد.

مذاکره با شرکت بیمه‌ای جدید برای خدمات رسانی به فرهنگیان/ خدمات بیمه تکمیلی فعلی منع قانونی نداردسید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تعیین تکلیف وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان و برخی شائبه‌ها درباره تمدید مهلت یک ماهه بیمه سال گذشته بیان کرد: مشکل غیرقانونی بودن خدمات رسانی بیمه به فرهنگیان حل کردیم و در این زمینه مشکلی خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اکنون به دنبال ارتقای کیفیت بیمه فرهنگیان هستیم تا نسبت به سال‌های قبل خدمات بهتری را به همکاران ارائه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلساتی با سازمان برنامه برای تامین اعتبار بیمه فرهنگیان تصریح کرد: برای توسعه خدمات رسانی بیمه فرهنگیان به دنبال تامین مورد نیاز هستیم که باید آن را از طریق سازمان برنامه محقق کنیم.


بیشتر بخوانید: افزایش سهم بیمه فرهنگیان از مهر ۹۷ / بالارفتن تعرفه‌های پزشکی بیمه تکمیلی را دچار مشکل کرد


چاره‌ای جز اجرای روش صندوقی نداریم

بطحایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روش خدمات رسانی بیمه تغییر می‌کند یا خیر، بیان کرد: در شرایط فعلی هیچ منع قانونی برای بیمه وجود ندارد و چاره‌ای جز برقراری خدمات رسانی بیمه به جز روش صندوقی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: البته برای قرارداد جدید یک شرکت بیمه‌ای با ما وارد مذاکره شده است که فعلی نامی از آن نمی‌برم و باید این شرکت اعتبار سنجی شود؛ چنانچه اعتبار آن برای ما مسجل شد از طریق بیمه گذاری اقدام خواهیم کرد.

پیش از این؛ قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان مهرماه اعتبار داشت و قرار بر این بود تا بررسی ها در اوایل آبان ماه مشخص شود اما این فرآیند زمان‌ برد و مقرر شد تا انعقاد قرار داد جدید، مهلت خدمات رسانی یک ماه دیگر و تا پایان آبان ماه تمدید شد، اما براساس اعلام سازمان بیمه مرکزی فعالیت شرکت آتیه سازان حافظ برای خدمات بیمه تکمیلی غیر قانونی اعلام شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
حدود 7ماه از سال می‌گذرد و ماهیانه حق بیمه از فیش حقوقی ما فرهنگیان کسر می‌شود . ولی تقریبا هیچ مطب و مرکز درمانی ، بیمه مارا قبول نمیکند و فقط بعد از اخذ وجه فاکتور ارائه میکند . ولی متاسفانه بیمه آتیه سازان حافظ این فاکتورها را فقط در سامانه ثبت میکند و بعد از گذشت 7ماه هنوز خبری از پرداخت این مبالغ به ما فرهنگیان نیست.
-
ارشادی
۱۱:۱۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
آقای وزیر !بهتر است برای بیمه خدمات درمانی فرهنگیان فکر اساسی بکنید .مدتی است بیمه خدمات درمانی با بیمه سلامت ادغام شده است وخدمات این بیمه هم که افتضاح است !چند روز پیش برای جراحی مادرم که دفتر چه بیمه خدمات درمانی (سلامت شده )دارد(ماهی بابت این دفتر 53هزار تومان پول از حقوقم کم می شود)به یکی از بیمارستانهای دولتی همدان مراجعه کردیم که از پذیرش آن خودداری کردند وگفتند به خاطر بدهی بیمه سلامت تا عید پذیرش نداریم مگر موارد اورژانسی را !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
فرهنگیان که وضعشون خوبه به فکر کارگرها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
تو هم حالت خوب نی
-
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
باید این شرکت اعتبار سنجی شود
آخرین اخبار