لیگ اروپا

صید یک امتیازی میلان از اسپانیا/آرسنال با مساوی صعودش را قطعی کرد

در ادامه رقابتهای هقته چهارم لیگ اروپا ، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، مسابقات شش گروه نخست برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای هقته چهارم لیگ اروپا ، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، مسابقات شش گروه نخست برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های میلان و آرسنال مقابل رقیبانشان متوقف شدند.

از گروه F تیم میلان مهمان رئال بتیس بود که به نتیجه یک بر یک دست یافت. لوسلسو در دقیقه 12 میزبان را پیش انداخت اما سوسو در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند تا میلان نتواند انتقام شکست بازی رفت را بگیرد.

در دیگر مسابقه این گروه تیم المپیاکوس پنج بر یک مهمانش دودلانژ را مغلوب کرد. در جدول گروه ششم، رئال بتیس با هشت امتیاز صدرنشین است و تیم های میلان و المپیاکوس با هفت امتیاز در رتبه های دوم  و سوم قرار دارند. تیم دودلانژ نیز بدون امتیاز در قعر جدول است.

در دیگر مسابقه مهم از گروه E تیم آرسنال میزبان اسپورتینگ لیسبون بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیگرمسابقه این گروه را تیم های فلورسکلا و قره باغ برگزار کردند که نماینده آذربایجان با یک گل میزبانش را مغلوب کرد.

در جدول گروه پنجم، آرسنال با 10 امتیاز صدرنشین است و صعودش را قطعی کرد. اسپورتینگ با هفت، فورسکلا و قره باغ با سه امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

تیم دیناموزاگرب در گروه D میزان اسپارتاک ترناوا بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه علی قربانی 71 دقیقه در ترکیب اسپارتاک بازی کرد اما صادق محرمی در لیست 18 نفره دیناموزاگرب قرار نداشت. در دیگر دیدار این گروه، فنرباغچه دو بر صفر اندرلخت را شکست داد. دیناموزاگرب با 12 امتیاز صعود را به مرحله بعد قطعی کرد. فنرابغچه با هفت، اسپارتاک با سه و اندرلخت با یک امتیاز در رتبه های بعدی گروه هستند.

در گروه اول، لورکوزن یک بر صفر زوریخ را برد و مضاف تیم های لودوگورتس و لارناکا بدون گل مساوی شد. لورکوزن و زوریخ با 9 امتیاز صعودشان را به دور بعد قطعی کردند.

در گروه دوم، سلتیک دو بر یک لایپزیش را برد و سالزبورگ پنج بر دو بر میزبانش روزنبورگ چیره شد.سالزبورگ با 12 امتیاز در این گروه صعود کرد و تیم های لایپزیش و سلتیک شش امتیازی برای کسب جایگاه دوم می جنگندند.

در گروه سوم، بوردو و زنیت به تساوی یک بر یک رضایت دادند و اسلاویا پراگ مقابل مهمانش کپنهاگن به تساوی بدون گل متوقف شد. زنیت و اسلاویا پراگ با هشت و هفت امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه هستند. کپنهاگن با پنج و بوردو با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار