استاندار خراسان رضوی:

مردم استان از آزمون خدمت و پذیرایی زائران سربلند بیرون آمدند/تلاش نیروهای امنیتی بسیار خوب بوده است

مردم استان از آزمون خدمت و پذیرایی زائران سربلند بیرون آمدند/تلاش نیروهای امنیتی بسیار خوب بوده استاستاندار خراسان رضوی با حضور در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه آهن مشهد از نزدیک در جریان روند بازگشت زائران دهه آخر صفر قرار گرفت.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی  با حضور در پایانه مسافربری مشهد گفت:در این بخش با بسیج ۴۵۰۰ دستگاه اتوبوس و برنامه ریزی برای خدمت رسانی حجم انبوه زائران از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه مطلوب‌تر این خدمت بهره می‌گیرند.

وی همچنین سری به راه آهن زد و افزود: در بخش ریلی هم روزانه بیش از ۱۰۰ رام قطاربین مشهد و شهر‌های مختلف کشور در تردد هستند در عین آنکه ۱۷ قطار حومه هم فعال است ضمن آنکه در بخش هوایی هم به طور متوسط روزانه ۲۲۰ سورتی پرواز انجام می‌شود و کار جابه جایی زائران را انجام می‌دهند.

رشیدیان با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در حوزه حمل و نقل خدمات خوبی تدارک دیده اند، تصریح کرد: خوشبختانه علی رغم آنکه اتوبوس‌ها در این ایام یک سر خالی هستند هیچ افزایش هزینه نداشتند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این مدت مردم استان از آزمون خدمت و پذیرایی از زائران سربلند بیرون آمدند و ۳۲ خدمت مختلف در مجموعه استان ساماندهی شدند.

رشیدیان ادامه داد: تلاش پلیس راه و نیرو‌های امنیتی در این مدت بسیار خوب بوده و تلفات جاده‌ای و تصادفات به میزان حدود دو سوم نسبت به سال‌های گذاشته کاهش دارد.

وی با بیان اینکه باید در همه شرایط رعایت انصاف و رفتار قانونمدارانه را ملاک عمل خود قرار دهیم،تصریح کرد:باید رانندگان و شرکت‌های مسافربری و نیز شرکت‌های ریلی مربوط به جابه جایی مسافر و آژانس‌های خدمات مسافرتی و نیز تاکسی‌های درون شهری در مقابل زائران رفتاری منصفانه و منطقی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش نرخ تاکسی‌ها و یا رشد بی قاعده نرخ‌ها در عین آنکه برکت را از بین می‌برد بلکه این پول‌ها وزر و وبال می‌شود.

رشیدیان افزود:اقلیت دلال و یا راننده‌های تاکسی گرانفروش نه تنها به خود لطمه می‌زند بلکه این نوع رفتار آسیب حدی به حیثیت و آبروی این شهر می‌زند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

۳۲ خدمت مختلف در مجموعه خراسان رضوی  ساماندهی شدند

برچسب ها: حمل و نقل ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.